Netokaal [kg] | 9.52 |
---|---|
Ribide arv | 8 |
Rihmarattad Ø (mm) | 93 |
Klemm | M8 B+ |
Generaator- laadevool [A] | 150 |
Pinge [V] | 24 |
Pardajuhtmestiku teostus | sõidukitele koos 24V pardael.võrk |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 11 |
Rihmarattad | koos kliimakompressorirattaga |
Pistikuteostus-ID | 0303 |
Klemm | W-L-I-S-DF Plug 303 |
MERCEDES-BENZ | A0141549202 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A0151540102 |
MERCEDES-BENZ | A0151540502 |
MERCEDES-BENZ | 014 154 92 02 |
MERCEDES-BENZ | 0151541402 |
MERCEDES-BENZ | A0151541402 |
MERCEDES-BENZ | 015 154 0502 |
MERCEDES-BENZ | A0151543902 |
BOSCH | 0124655330 |
---|---|
FRIESEN | 9990825 |
DRI | 5251381504 |
CASCO | CAL10691GS |
AMK | AL1009 |
BOSCH | 0124655278 |
ELSTOCK | 48-7518 |
BOSCH | 0 124 655 308 |
BOSCH | 0 124 655 277 |
Delco Remy | DRA1513 |
AMK | 501-04117 |
BOSCH | 0 124 655 307 |
BOSCH | 0 124 655 329 |
BOM-Prestolite | 861337 |
BOSCH | 0 124 655 615 |
EUROTEC | 12090774 |
PowerMax | 89216073 |
CASCO | CAL10691AS |
HC-Cargo | 116006 |
BOSCH | 0124655616 |
WAI | 20908N |
RE-EX | 501-04117 |
RE-EX | AL1009 |
BV PSH | 556.517.150.212 |
BOSCH | 0 986 085 350 |
CEVAM | 2620 |
MAHLE | MG 934 |
AS-PL | A0659S |
BOSCH | 0128821011 |
BOSCH | 0128821012 |
BOSCH | 1 986 A01 038 |
BOM-Prestolite | A148337 |
BV PSH | 556.517.150.014 |
BV PSH | 556.517.150.280 |
ALANKO | 10443875 |
TURBO MOTOR | AL04117 |
FEBI BILSTEIN | 175823 |
Delco Remy | DRA2223 |
BV PSH | 556.517.150.010 |
BV PSH | 556.517.150.281 |
TMI | AL04117 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname