Netokaal [kg] | 5.62 |
---|---|
Rihmarattad Ø (mm) | 50 |
Klemm | M8 B+ |
Generaator- laadevool [A] | 110 |
Pardajuhtmestiku teostus | sõidukitele koos 12V pardael.võrk |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 8 |
Pinge [V] | 12 |
Ribide arv | 6 |
Rihmarattad | koos kliimakompressorirattaga |
Pistikuteostus-ID | 0121 |
Klemm | L-DFM |
SEAT | 036 903 024 M |
---|---|
SKODA | 036 903 024 M |
VW | 036 903 024M |
SEAT | 036 903 024 MX |
SKODA | 036 903 024 MX |
VW | 036 903 024 MX |
VW | 036903026E |
LUCAS ELECTRICAL | LRA2360 |
---|---|
BOSCH | 0 124 325 057 |
BOSCH | 0124325106 |
HOLGER CRISTIANSEN | CA1815IR |
EUROTEC | 12045310EU |
AMK | AL2397 |
AUTOELECTRO | AEC1815 |
VALEO | 443004 |
Delco Remy | DRB5310 |
VALEO | 440787 |
ELSTOCK | 28-4864 |
EUROTEC | 12045310 |
MAGNETI MARELLI | 944390453100 |
QUINTON HAZELL | QRA2801 |
DRI | 2113091102 |
ALANKO | 10443213 |
PowerMax | 89213503 |
AS-PL | A0039 |
ATL Autotechnik | L 45 310 |
AMK | 501-02451 |
ERA | 209303A |
HELLA | 8EL 738 200-001 |
BOSCH | 0 124 325 126 |
BOSCH | 0 986 045 310 |
FRIESEN | 9045310 |
Delco Remy | RAA26421 |
WAI | 23360N |
MAHLE | MG 366 |
BV PSH | 305.543.110.311 |
RE-EX | 501-02451 |
BV PSH | 305.543.110.010 |
RE-EX | AL2397 |
BV PSH | 305543110215 |
CASCO | CAL10036AS |
AS-PL | A0039(BOSCH) |
AS-PL | A0039PR |
TURBO MOTOR | AL02451 |
SOVEREIGN | SA842 |
BV PSH | 305.543.110.018 |
TMI | AL02451 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname