Netokaal [kg] | 7.2 |
---|---|
Ribide arv | 2 |
Rihmarattad Ø (mm) | 76 |
Klemm | M6 B+ |
Generaator- laadevool [A] | 55 |
Pardajuhtmestiku teostus | sõidukitele koos 12V pardael.võrk |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 10 |
Pinge [V] | 14 |
Pistikuteostus-ID | 0034 |
Klemm | E-F-NPlug34 |
TOYOTA | 27020-54351 |
---|---|
TOYOTA | 27020-54354 |
TOYOTA | 27020-54354-84 |
TOYOTA | 27020-54383 |
TOYOTA | 27030-54241 |
TOYOTA | 27030-54242 |
TOYOTA | 27030-54243 |
TOYOTA | 27030-54244 |
TOYOTA | 27030-54252 |
TOYOTA | 27020 54 352 |
DENSO | 100210-3350 |
---|---|
DENSO | 100210-3400 |
DENSO | 100210-3460 |
DENSO | 100210-3680 |
DENSO | 100210-3810 |
HC-Cargo | 111483 |
PowerMax | 9212977 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA1096 |
BOSCH | 0 986 049 840 |
DENSO | 100211-5900 |
DENSO | 121000-5100 |
DENSO | 100210-8160 |
HOLGER CRISTIANSEN | JA1270 |
HOLGER CRISTIANSEN | JA777 |
EUROTEC | 12060714EU |
DRI | 235034452 |
AMK | AL4626 |
AUTOELECTRO | AEB0777 |
HELLA | 8EL 730 111-001 |
BOSCH | 0 986 042 971 |
ELSTOCK | 27-1802 |
EUROTEC | 12060714 |
EDR | 933518 |
VALEO | 437705 |
Delco Remy | DRA3518 |
EUROTEC | 12060716 |
ATL Autotechnik | L 43 010 |
DRI | 235034552 |
BOSCH | 0 986 043 011 |
Delco Remy | DRA3518N |
AMK | 501-00189 |
HERTH+BUSS ELPARTS | J5 112 083 |
FRIESEN | 9051283 |
RE-EX | AL4626 |
RE-EX | 501-00189 |
TURBO MOTOR | AL00189 |
TMI | AL00189 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname