Ülekandeliinide arv | 5 |
---|---|
Täispikkus | 750 |
Lambda andur | soojendatud |
SEAT | 030906262J |
---|---|
VW | 030 906 262J |
VW | 036 906 262 A |
VW | 036.906.262.C |
VW | 06A.906.262.AE |
SEAT | 06A906262BD |
VW | 06A 906 262BD |
AUDI | 06A.906.262.BD |
SEAT | 06A906262BE |
AUDI | 06A.906.262.BE |
VW | 06A 906 262BF |
VW | 06C 906 265B |
AUDI | 06C906265H |
VW | 06C 906 265H |
AUDI | 07C906262Q |
BENTLEY | 07C 906 262 Q |
FORD | 1109004 |
SEAT | 6K0906262C |
VW | 6K0.906.262.C |
FORD | YM21 9F472 DA |
SEAT | 06A 906 262AE |
SEAT | 06A 906 262BF |
SEAT | 1K0 998 262F |
SKODA | 06A 906 262BF |
VW | 030 906 262G |
VW | 06A 906 262BE |
VW | 077 906 265M |
VW | 077 906 265N |
VW | 07C 906 262B |
VW | 07C 906 262G |
VW | 07C 906 262Q |
VW | 1K0 998 262F |
AUDI | 06C 906 265B |
AUDI | 06A 906 262BF |
AUDI | 07C 906 262G |
AUDI | 1K0 998 262F |
BOSCH | 0258007114 |
---|---|
DELPHI | ES10921-12B1 |
BOSCH | 0 258 007 041 |
BOSCH | 0 258 007 100 |
BOSCH | 0 258 007 104 |
BOSCH | 0 258 007 130 |
BOSCH | 0 258 007 267 |
Omnicraft | 2376572 |
BOSCH | 0258007080 |
BOSCH | 0258007056 |
BOSCH | 0258007093 |
BOSCH | 0258007112 |
BOSCH | 0258007098 |
BOSCH | 0258007096 |
BOSCH | 0258007054 |
BOSCH | 0 258 007 353 |
BOSCH | 0258007354 |
NGK | 96650 |
BOSCH | 0 258 007 111 |
MTE-THOMSON | 9700.50.072 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname