Asukoht | Esisild |
---|---|
Laius 1 (mm) | 18 |
Laius 2 (mm) | 18 |
Välisläbimõõt 1 [mm] | 68 |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 75 |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 41 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 46 |
MERCEDES-BENZ | 0089815905 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 008 981 60 05 |
MERCEDES-BENZ | 008 981 62 05 |
MERCEDES-BENZ | 008 981 63 05 |
MERCEDES-BENZ | A0089815905 |
MERCEDES-BENZ | 000 980 42 02 |
MERCEDES-BENZ | 008 981 58 05 |
MERCEDES-BENZ | 000 980 82 02 |
MERCEDES-BENZ | 008 981 57 05 |
MERCEDES-BENZ | 0019801502 |
MERCEDES-BENZ | 2109810005 |
MERCEDES-BENZ | A0019801502 |
MERCEDES-BENZ | A2109810005 |
MERCEDES-BENZ | A0089816005 |
MERCEDES-BENZ | A008 981 62 05 |
MERCEDES-BENZ | A000 980 4202 |
MERCEDES-BENZ | A000 980 8202 |
MERCEDES-BENZ | A008 981 5705 |
MERCEDES-BENZ | A008 981 5805 |
HK | 67/38 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QWB773 |
KACO | 2024.1 |
SPIDAN | 26389 |
RUVILLE | 5111 |
BENDIX | 050990B |
SKF | VKBA1396 |
AUGROS | 5182613/9 |
DELPHI | BK947 |
DOYEN | 401100 |
MOOG | ME-WB-11269 |
CORTECO | 19017754 |
DELTA | AWB226 |
A.B.S. | 200146 |
A.B.S. | 200313 |
IRB | K-20/50 |
TIMKEN | 74394 |
TIMKEN | EK74394 |
FLENNOR | FR490099 |
BLUE PRINT | WBK946 |
BRT Bearings | BRT BEARINGS1165 |
Schaeffler FAG | 713 6673 80 |
TRIPLE FIVE | 4758217 |
SPIDAN | 0026389 |
IPD | 30-6738 |
SNR | R151.11 |
TRIPLE FIVE | 4163267 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname