Pistikkontaktide arv | 3 |
---|
AUDI | 032 906 433 |
---|---|
SEAT | 032 906 433 |
SKODA | 032 906 433 |
VW | 032 906 433 |
AUDI | 036906433C |
SEAT | 036906433C |
SKODA | 036906433C |
VW | 036906433C |
SEAT | 036906433D |
AUDI | 03C 906 433A |
SEAT | 03C 906 433A |
SKODA | 03C 906 433A |
VW | 03C 906 433A |
SKODA | 03C 906 433B |
VW | 03C 906 433B |
AUDI | 03C 906 433E |
SEAT | 03C 906 433E |
SKODA | 03C 906 433E |
VW | 03C 906 433E |
VW | 032 906433A |
FEBI BILSTEIN | 37317 |
---|---|
FAE | 79174 |
MEAT & DORIA | 87453 |
INTERMOTOR | 19259 |
INTERMOTOR | EPS459 |
INTERMOTOR | LCS463 |
FACET | 9.0598 |
EFI Automotive | 144559 |
ERA | 550479 |
MEAT & DORIA | 87458 |
EFI Automotive | 144561 |
MAGNETI MARELLI | 064847147010 |
MAGNETI MARELLI | 064848155010 |
QUINTON HAZELL | XREV557 |
INTERMOTOR | 19259 |
DELPHI | SS11170 |
METZGER | 0902178 |
BBT | CSS322 |
CALORSTAT by Vernet | CS0347 |
MOTAQUIP | LVRC327 |
FUELPARTS | CS1663 |
BREMI | 60206 |
HITACHI | 138080 |
BOSCH | 0 986 280 435 |
EPS | 1.953.598 |
TRISCAN | 8855 29109 |
HELLA | 6PU 009 167-131 |
INTERMOTOR | EPS459 |
INTERMOTOR | LCS463 |
VEMO | V10-72-1109 |
TOPRAN | 116 164 |
KW | 453 598 |
INTERMOTOR | 19259 |
INTERMOTOR | EPS459 |
INTERMOTOR | LCS463 |
EFI Automotive | 144559 |
EFI Automotive | 144561 |
MOTORAD | 1KR531 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname