Asukoht | Tagasild |
---|---|
Jämedus/Tugevus (mm) | 15.5 |
Laius (mm) | 62 |
Kõrgus (mm) | 57.5 |
Kaal (kg) | 0.57 |
Pidurisüsteem | ATE |
VAUXHALL | 1605693 |
---|---|
OPEL | 1605728 |
OPEL | 1605877 |
SAAB | 4467072 |
OPEL | 90297537 |
VAUXHALL | 1605877 |
OPEL | 1605879 |
OPEL | 90278133 |
GENERAL MOTORS | 93225005 |
OPEL | 1605875 |
OPEL | 90485133 |
OPEL | 90485136 |
SPIDAN | 31707 |
---|---|
ABE | C2X003ABE |
A.B.S. | 36667 OE |
A.B.S. | 36694 OE |
VAICO | V40-8015 |
LEMFÖRDER | 20627 03 |
SPIDAN | 32867 |
TOPRAN | 202 448 |
ICER | 181023 |
TRISCAN | 8110 65001 |
TRISCAN | 8110 24892 |
HELLA | 8DB 355 007-451 |
ZIMMERMANN | 21140.155.1 |
METZGER | 0282.10 |
MEYLE | 025 211 4015 |
BRECK | 21140 00 704 00 |
FEBI BILSTEIN | 16155 |
METZGER | 0239.00 |
VAICO | V40-8019 |
TOPRAN | 202 457 |
METELLI | 22-0275-0 |
PAGID | T1034 |
TEXTAR | 2114001 |
JURID | 571407J |
MINTEX | MDB1385 |
QUINTON HAZELL | BP449 |
TRW | GDB952 |
FERODO | FDB586 |
FERODO | FDB586B |
FERODO | FSL586 |
DELPHI | LP586 |
NK | 223608 |
A.B.S. | 36694 |
BREMBO | P 59 018 |
BOSCH | 0 986 460 955 |
FEBI BILSTEIN | 16135 |
REMSA | 0282.00 |
REMSA | 0282.10 |
ATE | 13.0460-4043.2 |
BOSCH | 0 986 TB2 158 |
METELLI | 22-0141-0 |
ATE | 13.0460-4040.2 |
ZIMMERMANN | 21050.155.1 |
KRAFT AUTOMOTIVE | K6011540 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname