Kaal (kg) | 0.98 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 220 |
Hammaste arv | 17 |
Hooldusinfot jälgida |
FORD | 1 007 484 |
---|---|
FORD | 5 027 857 |
FORD | 6 180 863 |
FORD | 6 197 057 |
FORD | 6 828 870 |
FORD USA | 89AB7550BA |
FORD USA | 89AB7550BB |
FORD USA | 89AB7550CB |
FORD USA | 95AG7550AA |
QUINTON HAZELL | C1109AF |
---|---|
Schaeffler LuK | 322 0160 10 |
SACHS | 1862 509 031 |
SACHS | 1862 820 001 |
VALEO | 803113 |
MDR | MCD-1339 |
SACHS PERFORMANCE | 881861 999860 |
SACHS PERFORMANCE | 881861 999824 |
STATIM | 21.312 |
KAMOKA | KC088 |
PROCODIS FRANCE | KTE244 |
PROCODIS FRANCE | KTE268 |
CLUTCHNUS | SEF01 |
SACHS PERFORMANCE | 881861 999801 |
STATIM | 22.029 |
KM Germany | 69 0483 |
MECARM | MD1232 |
MECARM | MD5000 |
MECARM | MD5061 |
STELLOX | 07-00047-SX |
PROCODIS FRANCE | DE244 |
PROCODIS FRANCE | DE263 |
VALEO | 803934 |
PEMEBLA | JAPDF-339 |
PROCODIS FRANCE | KTE266 |
SACHS PERFORMANCE | 881861 999824 |
SACHS PERFORMANCE | 881861 999860 |
KM Germany | 069 0483 |
SACHS PERFORMANCE | 881861 999801 |
WILMINK GROUP | WG2211575 |
CLUTCHNUS | SEF28 |
CLUTCHNUS | SEF38 |
WILMINK GROUP | WG2211627 |
WILMINK GROUP | WG2211594 |
WILMINK GROUP | WG2211595 |
WILMINK GROUP | WG2233562 |
PROFIT | 2525-1073 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-47-020-1264 |
4X4 ESTANFI | EST-80-03-339 |
WILMINK GROUP | WG2462756 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname