Sagedusala [MHz] | 433 |
---|---|
Täiskomplekt | |
Soovituslik vahetusintervall (km) | 160000 |
Soovituslik vahetusintervall (aastad) | 5 |
Klapisäärematerjal | Alumiinium |
Kaal (kg) | 0.025 |
Väändejõud [Nm] | 4 |
Paigaldus tüüp | kruvitud |
Klapitüüp | Õhuklapp |
Sõidukivarustus | Rehvirõhu kontrollsüsteemiga sõidukite jaoks |
Täiendav tooteinfo 2 | koos klappidega |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kruviga |
OE-numbri jaoks | 7PP 907 275 F |
Jälgige sõidukitootja juhiseid | |
Värv | hõbedane |
eelprogrammeeritud |
AUDI | 4F0907275 |
---|---|
VW | 7P0907275 |
PORSCHE | 7PP907275B |
PORSCHE | 7PP 907 275F |
PORSCHE | 955 606 021 00 |
PORSCHE | 955 606 021 01 |
PORSCHE | 9A7 907 275 06 |
VW | 4F0907275 |
AUDI | 7P0907275 |
AUDI | 7PP907275F |
VW | 7PP907275F |
PORSCHE | 99760602120 |
AUDI | 4F0907275B |
VW | 4F0907275B |
AUDI | 4F0907275D |
VW | 4F0907275D |
PORSCHE | 9 58 36 16 61 00 |
at autoteile germany | AT70002 |
---|---|
HERTH+BUSS ELPARTS | 70699434 |
ERA | 565011 |
SCHRADER | 4009 |
BH SENS Huf | 45144000 |
DORMAN | 974-302 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70699443 |
DORMAN | 974-082 |
FISPA | 780045 |
BH SENS Huf | 45144000 |
BOSCH | F 026 C00 469 |
BOSCH | F 026 C00 466 |
BOSCH | F 026 C00 467 |
BOSCH | F 026 C00 468 |
VEMO | 10-72-0833 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 70699444 |
BAPMIC | BF0321720021 |
BAPMIC | EF0321720004 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname