VAICO Osade Komplekt, automaatkäigukasti õlivahetus V30-2377-XXL

Keskmine
389,92 €
12.06.2025
3
Soovituslik vahetusintervall (km) 80000
Soovituslik vahetusintervall (aastad) 5
lisaks vajaminevaid tooteid vaata Lisadenimekirjast
Kastitüüp 725,0
Kastitüüp 9G-Tronic
Maht [Liiter] 12
Täiendav tooteinfo koos lisadega
Hulgaühik Komplekt
Täiendav tooteinfo 2 koos rõngastihendiga
Täiendav tooteinfo 2 õlivannitihendiga
Käigukasti liik automaatkast 9 käiku
Kaal (kg) 13.752
Täiendav tooteinfo 2 Õliga pesemiseks vajaliku õlikogusega,
Kastitüüp JR913E
Õlitootja soovitus 236.17
Täiendav tooteinfo 2 poltide/kruvidega
MERCEDES-BENZ 725 270 37 07 kit3
MERCEDES-BENZ A 725 270 37 07 kit3
MERCEDES-BENZ 7252703707
MERCEDES-BENZ 7252708704
MERCEDES-BENZ 7252708804
MERCEDES-BENZ A7252703203
MERCEDES-BENZ A7252703707
MERCEDES-BENZ A7252707702
MERCEDES-BENZ A7252708704
MERCEDES-BENZ A7252708804
MERCEDES-BENZ 725 270 32 03
MERCEDES-BENZ 725 270 77 02
NISSAN 31391-X280A

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname