Asukoht | Esisild |
---|---|
Vajaminev tükihulk | 2 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos laagriga |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL-KIT: Better solution for you! |
FORD | 1 548 182 |
---|---|
FORD | 1 553 893 |
FORD | 1 619 751 |
FIAT | 46746544 |
FIAT | 467 46 546 |
FIAT | 51807101 |
FIAT | 51830518 |
FIAT | 51876262 |
FORD | 9S51-18198-BA |
LANCIA | 46 746 546 |
TRW | JSB174 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 28222 |
RUVILLE | 825809 |
FEBI BILSTEIN | 28221 |
FIRST LINE | FSM5107 |
BOGE | 88-794-A |
SACHS | 802 385 |
MAGNETI MARELLI | 030607010056 |
HUTCHINSON | 594166 |
SWAG | 70 92 8221 |
CORTECO | 80001504 |
SACHS | 802 386 |
LEMFÖRDER | 31016 01 |
SACHS | 802 466 |
LEMFÖRDER | 34446 01 |
SACHS | 802 467 |
LEMFÖRDER | 34453 01 |
HUTCHINSON | 590121 |
FEBI BILSTEIN | 37584 |
HUTCHINSON | 590122 |
FEBI BILSTEIN | 37583 |
OPTIMAL | F8-7435 |
SWAG | 70 92 8222 |
HUTCHINSON | KS 46 |
MONROE | MK095 |
FIRST LINE | FSM5109 |
SKF | VKDA 35220 T |
KYB | SM1810 |
MONROE | MK093 |
BOGE | 88-669-A |
OPTIMAL | F8-6286 |
HUTCHINSON | KS 167 |
SNR | KB652.27 |
MEYLE | MSM0201 |
CF GOMMA | 8540110 |
MEYLE | 214 641 0003 |
MEYLE | 214 641 0008 |
BOGE | 88-795-A |
FAI AutoParts | SS8015 |
OPTIMAL | F8-7427 |
SWAG | 70 93 7583 |
LEMFÖRDER | 31015 01 |
Schaeffler FAG | 814 0145 10 |
MEYLE | MSM0101 |
BILSTEIN | 12-224234 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname