Vana detaili tagastus mittevajalik | |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 38 |
Piduriketta paksus [mm] | 10 |
Pidurisüsteem | MANDO |
Paaristoote koodid | J3210564 |
alternatiivne remondikomplekt | J3290507 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
HYUNDAI | 58230-3Z100 |
---|---|
KIA | 58230-3Z100 |
HYUNDAI | 58230-3Z700 |
HYUNDAI | 58311-3ZA00 |
KIA | 58311-3ZA00 |
HYUNDAI | 58311-3ZA70 |
KIA | 58311-3ZA70 |
KIA | 58230-3Z700 |
HYUNDAI | 58230 3Z160 |
HYUNDAI | 58230 3Z760 |
HYUNDAI | 58311 3ZA16 |
HYUNDAI | 58311 3ZA76 |
KIA | 58230-3Z160 |
KIA | 58230-3Z760 |
KIA | 58311-3ZA16 |
KIA | 58311-3ZA76 |
BUDWEG CALIPER | 344497 |
---|---|
NK | 213488 |
AMK | TCA6064 |
BREMBO | F 30 171 |
EAI | 2485034 |
EDR | DC74497E |
A.B.S. | 740282 |
ERA Benelux | BCE54497 |
HELLA PAGID | 8AC 355 397-361 |
KAWE | 344497 |
DA SILVA | ET9639 |
DEPA | ET74497 |
SNRA | 1485034 |
NPS | H322I60 |
DRI | 4233220 |
ATI | E4497 |
HELLA | 8AC 355 397-361 |
TRISCAN | 8170 344497 |
ELSTOCK | 87-2323 |
sbs | 1301213488 |
SHAFTEC | BC20951 |
Delco Remy | DC74497E |
REMY | DC74497E |
RE-EX | TCA6064 |
METZGER | 6261410 |
APEC braking | BCA2460E |
APEC braking | RCA869 |
JURATEK | JCA1147R |
EUROBRAKE | 5301213488 |
OPTIMAL | BC-1182R |
Brake ENGINEERING | CA3230R |
COMLINE | CBC318R |
KAMOKA | JBC1128 |
FERODO | FCL695646 |
TRISCAN | 8175 43214 |
TRW | BHN1338E |
APEC | BCA2460E |
APEC | RCA869 |
FTE | 9296198 |
REMSA | 9032302 |
APEC | RCA869N |
JAPANPARTS | CAL567RJM |
ASHIKA | CAL567RJM |
FAI AutoParts | FPCA362R |
JAPKO | CAL567RJM |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname