Uus osa | |
---|---|
Kaal (kg) | 4.34 |
Täiendav tooteinfo | koos survelaagriga |
Seeria | KIT3P (CSC) |
Välisläbimõõt, sidurisurveplaat [mm] | 200 |
FORD | 1 531 230 |
---|---|
FORD | 1 539 669 |
FORD | 1 546 359 |
FORD | 1 690 994 |
FORD | 1 732 733 |
FORD | 1 772 148 |
FORD | 1789079 |
FORD | 1892415 |
FORD | 8V217540A1B |
FORD | 8V217540A1C |
FORD | 8V217540A1D |
FORD | 8V217540A1E |
FORD | 8V217540AA |
FORD | 8V217540AC |
FORD | 8V21-7C623-AA |
MAZDA | BC0116530 |
MAZDA | BC0216530 |
FORD | BE8Z-7A564-A |
FORD | BM55-7A564-AB |
FORD | RM8V21-7540-A1E |
FORD | RM8V21-7C623-AA |
FORD | 1212061 |
FORD | 1474323 |
FORD | 1514143 |
FORD | 1547820 |
FORD | 1837710 |
FORD | 2S617A564CA |
FORD | 2S617A564CB |
FORD | 8V21-7A564-AB |
FORD | 8V21-7A564-AC |
MAZDA | C40216530 |
MAZDA | C40216530A |
MAZDA | DK49-17-ZX1A |
MAZDA | DK49 17 ZX1B |
FORD | 5278677 |
LANDWIND (JMC) | 2S617A564CA |
FORD (CHANGAN) | BC0116530 |
FORD (CHANGAN) | DK4917ZX1A |
FORD (CHANGAN) | DK4917ZX1B |
FORD AUSTRALIA | 5278677 |
FORD | 2525309 |
FORD | ME8V2J7C623AA |
Schaeffler LuK | 620 3315 33 |
---|---|
SACHS | 3000 990 314 |
BORG & BECK | HKT1235 |
National | CK9982-60 |
BLUE PRINT | ADF123099 |
Schaeffler LuK | 620 3233 33 |
EXEDY | FMK2103 |
KAWE | 962747CSC |
WESTLAKE | WFD136CSC |
KAISHIN | EC133 |
RYMEC | JT1650029 |
AISIN | CKEFO28R |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname