K2 Klaasiparandus B350

Keskmine
12,59 €
26.04.2024
2
12,19 €
29.04.2024
30
11,52 €
30.04.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
K2 GLASS DOCTOR on klaasiparanduskomplekt. See loodi selleks, et hõlpsasti täita täpipragusid või ämblikukujulisi kahjustusi klaasil.

Tänu K2 GLASS DOCTOR-ile vabanete kivipõrkest põhjustatud klaasi lõhenemise probleemist. Komplektis sisalduv vaik täidab klaasil olevad laastud ning seejärel pärast kokkupuudet päikesekiirtega kivistub ja jätab täiesti läbipaistva vormi.

Komplekti K2 GLASS DOCTOR kasutamine maskeerib klaasil oleva kiibi, muutes selle nähtamatuks ega sega sõitmist. Samuti hoiab see ära pritsmete suurenemise.

Tänu remondikomplektile K2 GLASS DOCTOR ei pea te muretsema, et teie auto ei läbi klaasikilbi tõttu tehnoülevaatust või on vaja kogu klaas välja vahetada.

KUIDAS KASUTADA:
1. Puhastage tihvti abil killust (löögist tekkinud auk praos) lahtised klaasiosakesed. Puhastage ka kogu kahjustuskoha läbimõõduga ala.

2. Kleepige isekleepuv tihend klaasile kiibi kohale. Selleks eemaldage tihendi ühelt küljelt kaitsekile. Kleepige tihend nii, et kiip oleks augu keskel ja sakk ülespoole. Suruge tihend tugevalt vastu klaasi.

3. Eemaldage tihendi ülaosast kaitsekile.

4. Paigaldage alus tihendile nii, et sakid kattuvad. Veenduge, et see oleks kindlalt vastu tihendit surutud.

5. Valage vaigutoru sisu ülaosas oleva ava kaudu alusele. Varuge vaiku remondi eelviimaseks etapiks. Pühkige üleliigne vaik ära ja sulgege vaiguanum.

6. Asetage süstal, mille kolb on täielikult alla surutud, ülemisse auku. Veenduge, et see oleks hästi paigutatud.

7. Eemaldage alusest õhk, hoides ühe käega süstla silindrit ja teise käega tõstes süstla kolbi. Lukustage kolb, klõpsates esimese kiilu vedruklambri külge. Vabastage ja jätke süstal 10 minutiks, et kogu õhk välja imeda.

8. Tõmmake süstal välja ja tõmmake õhku sisse. Pange süstal tagasi ja kontrollige, kas see on kindlalt paigas.

9. Vajutage süstla kolbi alla ja lukustage see teise kiilu külge, lukustades kolbi keerates vedruklambrit. Jätke süstal 20 minutiks blokeeritud. Pärast seda tõmmake süstal välja.

10. Lõika žiletitera abil aluse serv ja koori see klaasilt maha. Eemaldage klaasilt liigne tilkuv vaik.

11. Jällegi tilguta laastu kohale üks või mitu tilka vaiku ja kleebi sellesse kohta läbipaistev kõvenev kile ning pigista õhumullid selle alt välja.

12. Sel viisil kantud K2 Glass Doctoriga klaas peab olema päikesevalguse käes vähemalt 15 minutit, et vaik kõveneks. Kui vaik on kõvenenud, kraapige kuivatuskile ja liigne vaik õrnalt žiletiteraga maha.

Komplekt sisaldab:
- süstal;

- täiteainega toru;

- habemenuga;

- lehtriga alus;

- isekleepuv tihend;

- isekõvastuva fooliumileht;

- tihvt pragu koha puhastamiseks.

KOMMENTAARID:
1. Ärge kasutage otsese päikesevalguse käes.

2. Ärge kandke kuumale klaasile. Liimige varjutatud kohas.

3. Komplekti kuuluv žiletitera on vajalik liimijääkide eemaldamiseks.

4. Ärge laske vaigul kokku puutuda värvitud elementidega.
Pakendi tüüp Blister
Hulgaühik Komplekt
Seeria K2 GLASS DOCTOR

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname