Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 48.9 |
Kaal (kg) | 7.4 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 22 |
Keermemõõt | 14,6 |
Minimaalne paksus [mm] | 20.4 |
Siseläbimõõt [mm] | 185 |
Välisläbimõõt [mm] | 320 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 75 |
Ava Ø (mm) | 120 |
Pealispind | tsingitud |
Seeria | GRAPHITE DRILLED & SLOTTED PLUS |
Piduriketta liik | perforeeritud |
BMW | 34201166073 |
---|---|
BMW | 34216855157 |
BMW | 34216864052 |
BMW | 6864052 |
BMW | 1166073 |
BMW | 6855157 |
EGT | 410094EGT |
---|---|
SPEEDMAX | C4B034ABEPTUOTUV |
PAGID | 50319 |
PAGID | 50319PRO |
VALEO | 186883 |
VALEO | 197323 |
TEXTAR | 92107000 |
TEXTAR | 92107003 |
TEXTAR | 92107005 |
JURID | 562318JC |
BENDIX | 562318B |
BENDIX | 562318BC |
MINTEX | MDC1404 |
TRW | DF4212 |
FERODO | DDF1280C |
ZIMMERMANN | 150129500 |
BORG & BECK | BBD5120 |
NK | 201545 |
NK | 311545 |
MGA | D1444 |
Brake ENGINEERING | DI956072S |
GIRLING | 6042122 |
sbs | 1815201545 |
sbs | 1815311545 |
BOSCH | 0 986 478 975 |
TEXTAR | 98200 1070 0 1 PRO |
QUINTON HAZELL | BSF5227 |
GRAF | DF29519 |
FEBI BILSTEIN | 23552 |
FERODO | DDF1280-1 |
ZIMMERMANN | 150.1295.52 |
REMSA | 6645.10 |
LPR | B2007V |
HELLA PAGID | 8DD 355 107-681 |
HELLA PAGID | 8DD 355 107-691 |
PILENGA | V814 |
CIFAM | 800-519 |
ATE | 24.0322-0209.1 |
TEXTAR | 98200107001 |
FTE | BS5227HB |
METELLI | 230519 |
A.B.S. | 17026 |
A.B.S. | 17026S |
TRUSTING | DF741 |
ATE | 24.1122-0209.1 |
JURID | 562318J |
MAGNETI MARELLI | 351067460500 |
BREMBO | 09.9590.10 |
BREMBO | 09.9590.11 |
ROADHOUSE | 6645.10 |
QH Benelux | 58014 |
National | NBD1008 |
HELLA PAGID | 8DD 355 107-692 |
HELLA PAGID | 8DD 355 122-101 |
HELLA PAGID | 8DD 355 125-011 |
HELLA PAGID | 8DD 355 127-611 |
METZGER | 24936 |
Brake ENGINEERING | DI956072 |
METELLI | 23-0519C |
ZIMMERMANN | 150.1295.53 |
BRECO | BV 8555 |
AP | 24936 V |
LEMFÖRDER | 27197 01 |
FTE | BS5227 |
FTE | BS5227H |
MAPCO | 15669 |
MEYLE | 315 523 3030 |
MEYLE | 315 523 3030/PD |
HELLA | 8DD 355 107-692 |
HELLA | 8DD 355 125-011 |
RUVILLE | BRR320710 |
MEYLE | 315 523 0043 |
TRISCAN | 8120 11152 |
METZGER | 24936 V |
QUINTON HAZELL | 664510 |
PAYKAN | 24936 |
ZIMMERMANN | 150129550 |
SWAG | 20 92 3552 |
TRISCAN | 8120 11152C |
PEX | 140809 |
MEYLE | 315 523 0043/PD |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.34.056 |
DBA Australia | DBA2856 |
CAR | HPD 076 |
WOKING | P664510 |
ST-TEMPLIN | 03.110.12020 |
ST-TEMPLIN | 03.110.12025 |
HELLA | 8DD 355 107-681 |
HELLA | 8DD 355 107-691 |
BOSCH | 0 986 AB5 662 |
QUINTON HAZELL | BDC5227 |
FERODO | DDF1280 |
ZIMMERMANN | 150.1295.20 |
DELPHI | BG3831 |
APEC braking | DSK2080 |
ROTINGER | RT 2914 T5 |
CAR | 142.076 |
VAICO | V20-80049 |
ATE | 24.0122-0209.1 |
ROTINGER | RT 2914-GL |
ROTINGER | RT 2914-GL T3 |
ROTINGER | RT 2914-GL T5 |
ROTINGER | RT 2914-GL T6 |
ROTINGER | RT 2914 |
REMY | RAD1539C |
AP | 24936 |
HELLA | 8DD 355 122-101 |
HELLA | 8DD 355 127-611 |
APEC braking | DSK2080 |
GALFER | B1G22202091 |
GALFER | G2122209 |
ROTINGER | RT 2914-GL T9 |
AP | 24936 |
ROTINGER | RT 2914 T1 |
ROTINGER | RT 2914 T2 |
ROTINGER | RT 2914 T3 |
ROTINGER | RT 2914 T4 |
ROTINGER | RT 2914 T6 |
ROTINGER | RT 2914 T7 |
ROTINGER | RT 2914 T9 |
ROTINGER | RT 2914-GL T1 |
ROTINGER | RT 2914-GL T2 |
ROTINGER | RT 2914-GL T4 |
ROTINGER | RT 2914-GL T7 |
APEC | DSK2080 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname