Aukudearv 1 | 2 |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Puurauguvahe 1 (mm) | 100 |
Kõrgus (mm) | 44 |
Kaal (kg) | 5.5 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 22 |
Keermemõõt | 13,5 |
Minimaalne paksus [mm] | 19.8 |
Siseläbimõõt [mm] | 124.3 |
Välisläbimõõt [mm] | 259.8 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 61 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Pealispind | tsingitud |
Seeria | GRAPHITE LINE |
NISSAN | 40206AX600 |
---|---|
NISSAN | 40206AX602 |
RENAULT | 40206AX602 |
NISSAN | 40206AX603 |
NISSAN | 40206AX60A |
NISSAN | 40206EE320 |
RENAULT | 7701207795 |
LADA | 7701207795 |
DACIA | 7701207795 |
RENAULT | 8671016813 |
DACIA | 8671016813 |
DACIA | 402064911R |
RENAULT | 40 20 649 11R |
NISSAN (DFAC) | 402063AW0A |
RENAULT | 40206-AX600 |
NISSAN | 40206-00Q1M |
SPEEDMAX | C31087JCTUOTUV |
---|---|
PAGID | 54192PRO |
JURID | 562230JC |
JURID | 562268JC |
BENDIX | 562230BC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3301088 |
MINTEX | MDC1607 |
BREMBO | 9907810 |
ZIMMERMANN | 470241600 |
DELPHI | BG3762 |
BORG & BECK | BBD4434 |
NK | 202264 |
NK | 312264 |
LPR | N2003V |
MGA | D1501 |
GIRLING | 6043641 |
sbs | 1815312264 |
NISSHINBO | ND2030 |
VALEO | 297764 |
FEBI BILSTEIN | 24165 |
BREMBO | 09.9078.1X |
FTE | BS5369 |
REMSA | 6683.10 |
BOSCH | 0 986 479 943 |
BOSCH | 0 986 479 B73 |
TEXTAR | 98200119201 |
QUINTON HAZELL | BDC5369 |
QUINTON HAZELL | BSF5369 |
FERODO | DDF1201-1 |
FERODO | DDF1201C-1 |
FTE | BS5369B |
A.B.S. | 17541 |
TRUSTING | DF972 |
PILENGA | V885 |
MAGNETI MARELLI | 353613286240 |
BREMBO | 09.9078.10 |
ROADHOUSE | 6683.10 |
MINTEX | MDK0200 |
BENDIX | 562268BC |
ZIMMERMANN | 470.2416.52 |
QH Benelux | 58141 |
A.B.S. | 17440 |
METZGER | 24825 |
MAPCO | 45510 |
AUTOMEGA | 1200508 |
FIRST LINE | FBD1472 |
ROTINGER | RT 20161 T5 |
TRISCAN | 8120 25131 |
QH Benelux | 58223 |
MEYLE | 16-15 521 0039 |
PEX | 140836 |
PAYKAN | 24825 |
OPTIMAL | BS-7480C |
FIRST LINE | FBD1420 |
MEYLE | 16-15 521 0039/PD |
MEYLE | 16-15 521 0009/PD |
APEC braking | DSK2277 |
CAR | HPD 593 |
QUINTON HAZELL | 668310 |
SWAG | 60 92 4165 |
PEX | 140836N |
WOKING | P668310 |
ZIMMERMANN | 470.2416.20 |
HELLA | 8DD 355 109-331 |
HELLA | 8DD 355 109-321 |
LEMFÖRDER | 33777 01 |
KAGER | 37-0774 |
CAR | 142.593 |
ST-TEMPLIN | 03.110.23020 |
ST-TEMPLIN | 03.110.23025 |
National | NBD1284 |
BLUE PRINT | ADN143112 |
METELLI | 23-0641C |
TRISCAN | 8120 25131C |
ROTINGER | RT 20161-GL |
ROTINGER | RT 20161-GL T3 |
ROTINGER | RT 20161-GL T5 |
ROTINGER | RT 20161-GL T6 |
ROTINGER | RT 20161 |
MEYLE | 16-15 521 0009 |
BREMBO | 09.9078.11 |
FERODO | DDF1201PD |
REMY | RAD1018C |
ATE | 24.0122-0216.1 |
PAGID | 54192 |
VALEO | 186764 |
BOSCH | 0 986 479 103 |
TEXTAR | 92119200 |
TEXTAR | 92119203 |
JURID | 562230J |
BENDIX | 562230B |
TRW | DF4267 |
TRW | DF4364 |
BREMBO | 09.9078.75 |
FERODO | DDF1201C |
DELPHI | BG3762C |
Brake ENGINEERING | DI956234 |
sbs | 1815202264 |
JURID | 562268J |
BENDIX | 562268B |
FERODO | DDF1201 |
METELLI | 23-0641 |
BRECO | BS 8450 |
AP | 24825 |
EGT | 410324EGT |
APEC braking | DSK2277 |
ROTINGER | RT 20161-GL T9 |
AP | 24825 |
ROTINGER | RT 20161 T1 |
ROTINGER | RT 20161 T2 |
ROTINGER | RT 20161 T3 |
ROTINGER | RT 20161 T4 |
ROTINGER | RT 20161 T6 |
ROTINGER | RT 20161 T7 |
ROTINGER | RT 20161 T9 |
ROTINGER | RT 20161-GL T1 |
ROTINGER | RT 20161-GL T2 |
ROTINGER | RT 20161-GL T4 |
ROTINGER | RT 20161-GL T7 |
APEC | DSK2277 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname