Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 33.8 |
Kaal (kg) | 4.4 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 11 |
Keermemõõt | 14,7 |
Minimaalne paksus [mm] | 9 |
Siseläbimõõt [mm] | 149.5 |
Välisläbimõõt [mm] | 290 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 62 |
Ava Ø (mm) | 114.3 |
Pealispind | tsingitud |
Seeria | GRAPHITE DRILLED & SLOTTED PLUS |
Piduriketta liik | perforeeritud |
TOYOTA | 4243105070 |
---|---|
TOYOTA | 42431-05070 |
EGT | 410157EGT |
---|---|
PAGID | 54952 |
TEXTAR | 92195200 |
JURID | 562659JC |
BENDIX | 562659BC |
MINTEX | MDC2169 |
TRW | DF6324 |
FERODO | DDF1755 |
FERODO | DDF1755C |
DELPHI | BG4200C |
BORG & BECK | BBD4747 |
NIPPARTS | N3312067 |
MGA | D1885 |
HELLA PAGID | 355116121 |
GIRLING | 6063244 |
sbs | 2045131 |
sbs | 18153145131 |
STOP | 562659S |
JURATEK | TOY210 |
BREMSEN | AXBD2639 |
VALEO | 197655 |
FERODO | DDF1755-1 |
REMSA | 61325.00 |
ROADHOUSE | 61325.00 |
LPR | T2060P |
CAR | 142.1543 |
FTE | BS7626 |
FTE | BS7626B |
CHAMPION | 562659CH |
BREMBO | 08.B045.11 |
ZIMMERMANN | 590.2599.20 |
TRUSTING | DF1439 |
METZGER | 6110427 |
OPTIMAL | BS-8328 |
A.B.S. | 18053 OE |
KAWE | 61325 00 |
AKEBONO | BN-0467 |
AKEBONO | BN-0467E |
National | NBD1731 |
WOKING | D61325.00 |
DENCKERMANN | B130610 |
ABE | C42074ABE |
ROTINGER | RT 1866 T5 |
FIRST LINE | BBD4747 |
TEXTAR | 98200195201 |
METELLI | 23-1274C |
COMLINE | AND6184 |
BRECO | BS 7794 |
MEYLE | 30-15 523 0108/PD |
CAR | HPD 1543 |
EUROBRAKE | 58152045131 |
MOTAQUIP | LVBD1362 |
APEC braking | DSK2656 |
VAICO | V70-40018 |
CIFAM | 800-1274C |
BRECO | BV 7794 |
OPTIMAL | BS-8328C |
A.B.S. | 08.B045.10 |
BRECK | BR 064 SA100 |
DYNAMATRIX | DBD1755 |
Dr!ve+ | DP1010.11.1510 |
BRAXIS | AE0416 |
ADVICS | A6R433B |
ALANKO | 10303511 |
STELLOX | 6020-1687-SX |
Dr!ve+ | DP1010.11.0310 |
ATE | 24.0111-0169.1 |
ATE-CN | 24011101691 |
ROTINGER | RT 1866-GL |
ROTINGER | RT 1866-GL T3 |
ROTINGER | RT 1866-GL T5 |
ROTINGER | RT 1866-GL T6 |
ROTINGER | RT 1866 |
HELLA PAGID | 8DD 355 116-121 |
APEC braking | SDK6229 |
GALFER | B1.G211-0169.1 |
A.B.S. | 08.B045.11 |
Hi-Q | SD4084 |
FEBI BILSTEIN | 108412 |
STELLOX | 6020-1687K-SX |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3312060 |
BREMBO | 08.B045.10 |
DELPHI | BG4200 |
NK | 2045131 |
NK | 3145131 |
Brake ENGINEERING | DI956844 |
sbs | 18152045131 |
BLUE PRINT | ADT343273 |
COMLINE | ADC01151 |
BOSCH | 0 986 479 656 |
QUINTON HAZELL | BDC5882 |
A.B.S. | 18053 |
JAPANPARTS | DP-240 |
ASHIKA | 61-02-240 |
KAVO PARTS | BR-9477 |
KAVO PARTS | BR-9477-C |
DON | PCD18682 |
AKRON-MALÒ | 1110271 |
EUROBRAKE | 58153145131 |
APEC braking | SDK6229 |
JURID | 562659JC1 |
BENDIX | 522070 |
FTE | 9082136 |
SWAG | 33 10 7079 |
APEC braking | DSK2656 |
APEC braking | SDK6299 |
ASHUKI | T60365 |
BREMSI | CD7755S |
KEY PARTS | KBD4747 |
EBC Brakes | D1739 |
BENDIX Braking | BDS1658 |
NAPA | PBD8244 |
TOPRAN | 631 157 |
FTE | 9072223 |
ABE | C42074ABE-P |
ROTINGER | RT 1866-GL T9 |
REMY | 42431-05070 |
EUROREPAR | 1686324880 |
ROTINGER | RT 1866 T1 |
ROTINGER | RT 1866 T2 |
ROTINGER | RT 1866 T3 |
ROTINGER | RT 1866 T4 |
ROTINGER | RT 1866 T6 |
ROTINGER | RT 1866 T7 |
ROTINGER | RT 1866 T9 |
ROTINGER | RT 1866-GL T1 |
ROTINGER | RT 1866-GL T2 |
ROTINGER | RT 1866-GL T4 |
ROTINGER | RT 1866-GL T7 |
APEC | SDK6229 |
APEC | DSK2656 |
APEC | SDK6299 |
ASHUKI by Palidium | T60365 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname