Asukoht | katalüsaatori ees |
---|---|
Ülekandeliinide arv | 4 |
Pikkus (mm) | 364 |
Kaal (kg) | 0.089 |
Pistiku värv | valge |
Keermemõõt | M18 x 1,5 |
Kaablipikkus (mm) | 325 |
Pistikukatte kuju | nurgeline |
Lambda andur | Sond |
Kaabliisolatsiooni tüüp | silikoonitud kiudoptilise võrgu isolatsiooniga |
OE-numbri jaoks | 18213 67D00 |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Seeria | |
Pistikkontaktide arv | 4 |
SUZUKI | 18213 67D00 |
---|---|
SUZUKI | 18213-67D00-000 |
SUZUKI | 18213 68H01 |
SUZUKI | 18213 76J00 |
SUZUKI | 18213 76J01 |
SUZUKI | 18213 77E00 |
SUZUKI | 18213 80A01 |
METZGER | 0893106 |
---|---|
MEAT & DORIA | 81639 |
HOFFER | 7481639 |
CALORSTAT by Vernet | LS140526 |
BLUE PRINT | ADK87013 |
DELPHI | ES20124 |
AUTOMEGA | 1500732 |
LUCAS ELECTRICAL | LEB883 |
FACET | 10.7484 |
METZGER | 0895463 |
WALKER PRODUCTS | 250-24049 |
MTE-THOMSON | 7950.40.022 |
MTE-THOMSON | 7950.40.035 |
DENSO | DOX-1087 |
BOSCH | 15295 |
BLUE PRINT | ADK87006 |
BOSCH | F 00H L00 216 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1468017 |
SIDAT | 90251 |
QUINTON HAZELL | XLOS1359 |
MOBILETRON | OS-G420P |
BOSCH | F 00H L00 218 |
TRISCAN | 8845 69503 |
BLUE PRINT | ADC47042C |
PIERBURG | 7.05271.59.0 |
STELLOX | 20-00007-SX |
BOSCH | F 00E 263 288 |
at autoteile germany | at12530 |
VEMO | 64-76-0010 |
HELLA | 6PA 358 150-351 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname