Asukoht | pärast katalüsaatorit |
---|---|
Ülekandeliinide arv | 4 |
Pikkus (mm) | 670 |
Kaal (kg) | 0.118 |
Pistiku värv | hall |
Keermemõõt | M18 x 1,5 |
Kaablipikkus (mm) | 580 |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
Lambda andur | Diagnoosisond |
Kaabliisolatsiooni tüüp | silikoonitud kiudoptilise võrgu isolatsiooniga |
OE-numbri jaoks | 36531 P5M 004 |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Seeria | |
Pistikkontaktide arv | 4 |
HONDA | 36531 P5M 004 |
---|---|
HONDA | 36531 P5M 014 |
HONDA | 36532 PLA G01 |
HONDA | 36532 PLD 003 |
HONDA | 36532 PLD 013 |
HONDA | 36532 PSA 004 |
HONDA | 36532 RJH G01 |
HONDA | 36542 PR7 A01 |
HONDA | 36531P5M014 |
MEAT & DORIA | 81077 |
---|---|
BOSCH | 0 258 003 253 |
WALKER PRODUCTS | 250-24121 |
HOFFER | 7481077 |
DELPHI | ES20063 |
BLUE PRINT | ADH27003 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1474018 |
CALORSTAT by Vernet | LS140333 |
BLUE PRINT | ADH27002 |
BLUE PRINT | ADH27025 |
DELPHI | ES20063-11B1 |
METZGER | 0893352 |
SIDAT | 90118 |
TRISCAN | 8845 40090 |
BOSCH | 0 258 986 637 |
BLUE PRINT | ADC47042C |
BOSCH | 0 258 986 635 |
JAPANPARTS | DOX-1456 |
ASHIKA | DOX-1456 |
JAPKO | DOX-1456 |
KAVO PARTS | EOS-2011 |
KAVO PARTS | EOS-2028 |
MTE-THOMSON | 7848.40.065 |
MTE-THOMSON | 7848.43.063C2 |
MOBILETRON | OS-H405P |
FAE | 77684 |
FAE | 77795 |
at autoteile germany | at12165 |
VEMO | 26-76-0011 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname