pakendi pikkus [cm] | 17 |
---|---|
pakendi laius [cm] | 17 |
pakendi kõrgus [cm] | 12.5 |
Kõrgus (mm) | 123 |
Siseläbimõõt [mm] | 120 |
Välisläbimõõt [mm] | 168 |
Pakendi tüüp | Karp |
Filtritüüp | Filtrer |
PEUGEOT | 1444 84 |
---|---|
PEUGEOT | 144484 |
CITROEN | 1444 F5 |
CITROEN | 1444F5 |
CITROEN | 1444 VF |
PEUGEOT | 1444 VF |
PEUGEOT | 1445 53 |
PEUGEOT | 1445 74 |
PEUGEOT | 1445 90 |
LADA | 2121-5110-910-0 |
GENERAL MOTORS | 25062211 |
FORD | 5012 563 |
FORD | 5017 034 |
FORD | 5017 457 |
FORD | 860 X 9601 BSA |
FORD | 870 X 9601 CMA |
CITROEN | 90560 518.8 |
CITROEN | 94014 448.48 |
CITROEN | 95589 128 |
CITROEN | 95601 137 |
CITROEN | 95605 128 |
FORD | A 840 X 9601 UA |
AUTOMEGA | 1800298 |
---|---|
NPS | U132L18 |
VALEO | 585600 |
CHAMPION | CAF100117R |
FEBI BILSTEIN | 30352 |
WIX FILTERS | WA6429 |
COMLINE | EAF037 |
CoopersFiaam | FL6840 |
MANN-FILTER | C 1760 |
BOSCH | 1 457 432 154 |
PUROLATOR | A27889 |
SOFIMA | S 7239 A |
FILTRON | AR 247 |
PURFLUX | A222 |
SogefiPro | FL 6650 |
HENGST FILTER | E184L |
CHAMPION | W233/606 |
JAPANPARTS | NA |
P.B.R. | AI-3199 |
MAHLE | LX 486 |
VAICO | V42-0450 |
MAHLE | LX 486 |
BOSCH | 1 457 433 154 |
FRAM | CA5456 |
TECNOCAR | A473 |
BOSCH | 1 457 433 544 |
UFI | 27.239.00 |
CLEAN FILTERS | MA1077 |
MECAFILTER | EL3456 |
KNECHT | LX 486 |
BLUE PRINT | ADP152216 |
CoopersFiaam | FL6840 |
P.B.R. | AI 3199 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname