Asukoht | esisild mõlemapoolselt |
---|---|
Ääriku läbimõõt [mm] | 136.4 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud ABS-anduriga |
SKODA | 8V0 498 625 A |
---|---|
VW | 8V0 498 625 A |
VW | WHT 000 237 |
VW | 5Q0 407 621 A |
AUDI | 8S0 498 625 |
AUDI | 8V0498625A |
SEAT | 8V0498625A |
VW | 5Q0407621E |
VW | WHT 005 437 A |
SEAT | 8S0 498 625 |
SKODA | 8S0 498 625 |
VW | 8S0 498 625 |
SKODA | 8V0 598 625A |
VW | 8V0 598 625A |
CUPRA | 8S0 498 625 A |
AUDI | 8V0 598 625 A |
AUDI | 8V0 598 625 C |
SEAT | 8V0 598 625 C |
SKODA | 8V0 598 625 C |
VW | 8V0 598 625 C |
VW | 5Q0 407 621 D |
AUDI | 8S0 498 625A |
SEAT | 8S0 498 625A |
SKODA | 8S0 498 625A |
VW | 5Q0 407 621G |
VW | 8S0 498 625A |
CUPRA | 8V0598625C |
AUDI | 5WA407621A |
SKODA | 5WA407621A |
VW | 5WA407621A |
AUDI | 5Q0 407 621 D |
VW | 5Q0 407 621 F |
AUDI | 5Q0 407 621 E |
CUPRA | 5WA 407 621 A |
VW | 5QF 501 611 D |
AUDI | 5Q0 407 621 G |
CUPRA | 5Q0407621D |
SEAT | 5Q0 407 621G |
SKODA | 5QF501611A |
VW | 5QF501611A |
AUDI | 5WA 407 621 B |
VW | 5WA 407 621 B |
RUVILLE | 5476 |
---|---|
SKF | VKBA 7011 |
FEBI BILSTEIN | 40658 |
SNR | R154.69 |
NK | 754742 |
OPTIMAL | 101203 |
Schaeffler FAG | 713 1077 10 |
Schaeffler FAG | 713 6109 80 |
SWAG | 30 94 0658 |
MOOG | VO-WB-12717 |
VAICO | V10-3974 |
Schaeffler FAG | 713 6111 50 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname