Laadepinge (V) | 14.4 |
---|---|
Pinge [V] | 14 |
Pistikuteostus-ID | S-IG-L-DF/DFM |
TOYOTA | 27060-0D140 |
---|---|
TOYOTA | 27060-0H070 |
TOYOTA | 27060-0L060 |
TOYOTA | 27060-0Q030 |
TOYOTA | 27060-0Q040 |
TOYOTA | 27700-0L020 |
TOYOTA | 27060-0D020 |
TOYOTA | 27060-0D030 |
Monark | 082 988 873 |
---|---|
BOSCH | 0124325071 |
BOSCH | 0124325086 |
BOSCH | 0 124 325 123 |
BOSCH | 0 124 325 165 |
BOSCH | 0 124 325 167 |
BOSCH | 0 124 315 015 |
BOSCH | 0 124 225 054 |
BOSCH | 0 124 225 053 |
BOSCH | 0 124 225 052 |
HC-Cargo | 233587 |
BOSCH | 0 124 315 033 |
BOSCH | 0 124 315 034 |
BOSCH | 0124 315 025 |
BOSCH | 0124 325 079 |
BOSCH | 0 124 325 085 |
BOSCH | 0 124 225 051 |
MOBILETRON | VR-B243 |
BOSCH | 0120000023 |
BOSCH | 0 124 0AC 30B |
BOSCH | 0 124 0AC 5HB |
BOSCH | 0 124 0AD 39A |
BOSCH | 0 124 0AD 39B |
BOSCH | 0124315040 |
BOSCH | F 004 225 000 |
BOSCH | F 004 225 100 |
BOSCH | F00M145659 |
BOSCH | F 00M 145 236 |
BOSCH | F 00M 145 305 |
BOSCH | F 00M 145 324 |
BOSCH | F 00M 145 334 |
BOSCH | F 00M 145 376 |
BOSCH | F 00M 145 392 |
BOSCH | F 00M 145 865 |
BOSCH | F 00M 145 873 |
BOSCH | F 00M 145 874 |
BOSCH | 0 124 315 016 |
BOSCH | 0 124 315 024 |
BOSCH | 0 124 315 029 |
AS-PL | ARE0045S2 |
BOSCH | 1986AE0158 |
HC-Cargo | IB236 |
HC-Cargo | VRG46451 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname