Eesvõll, käigukast [mm] | 175 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 69.2 |
Siseläbimõõt [mm] | 17 |
Välisläbimõõt [mm] | 103.3 |
Generaator- laadevool [A] | 100 |
Pinge [V] | 28 |
Keermemõõt | M16-1.50 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
MERCEDES-BENZ | 0091549902 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 0101540002 |
MERCEDES-BENZ | 0101548902 |
MERCEDES-BENZ | 0101549202 |
MERCEDES-BENZ | 0111548902 |
MERCEDES-BENZ | 0131547102 |
MERCEDES-BENZ | A0091549902 |
MERCEDES-BENZ | A0101540002 |
MERCEDES-BENZ | A0101548902 |
MERCEDES-BENZ | A0101549202 |
MERCEDES-BENZ | A0111548902 |
LETRIKA | 11.209.422 |
---|---|
LETRIKA | AAN3112 |
BOSCH | 6 033 GB3 083 |
BOSCH | 6 033 GB3 010 |
BOSCH | 6 033 GB3 023 |
BOSCH | 6 033 GB3 084 |
BOSCH | 9 122 334 037 |
BOSCH | 0 120 469 120 |
BOSCH | 0 120 468 145 |
BOSCH | 0 120 468 143 |
BOSCH | 0 120 469 119 |
BOSCH | 6 033 G30 81B |
BOSCH | 6 033 G30 82B |
AS-PL | AR0047 |
BOSCH | 6 033 GB3 086 |
BOSCH | 1986A01002 |
HC-Cargo | WRT69742 |
AS-PL | AR0047S |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname