HC-Cargo Generaatori pingeregulaator 138872

Keskmine
23,47 €
11.06.2025
6
Pistikuteostus-ID P-D
Laadepinge (V) 14.5
Pinge [V] 14
MITSUBISHI A002TB0091
MITSUBISHI A002TB0091A
MITSUBISHI A002TB0091B
MITSUBISHI A002TB0191
MITSUBISHI A002TB0191A
MITSUBISHI A002TB0191B
MITSUBISHI A002TB2391
MITSUBISHI A002TB6191
MITSUBISHI A002TB6192
MITSUBISHI A002TB7191
MITSUBISHI A002TB7791
MITSUBISHI A002TC0091
MITSUBISHI A003TB0991
MITSUBISHI A003TG1291A
MITSUBISHI A003TG1391
MITSUBISHI A003TG1391A
MITSUBISHI A003TG4791
MITSUBISHI A005T02677Y
MITSUBISHI A005T03477Y
MITSUBISHI A2T13977Y
MITSUBISHI A2TB0091
MITSUBISHI A2TB0091A
MITSUBISHI A2TB0091B
MITSUBISHI A2TB0191
MITSUBISHI A2TB0191A
MITSUBISHI A2TB0191B
MITSUBISHI A2TB2391
MITSUBISHI A2TB4577
MITSUBISHI A2TB6191
MITSUBISHI A2TB6192
MITSUBISHI A2TB7191
MITSUBISHI A2TB7791
MITSUBISHI A2TC0091
MITSUBISHI A3TB0991
MITSUBISHI A3TB5191
MITSUBISHI A3TG1291
MITSUBISHI A3TG1291A
MITSUBISHI A3TG1391
MITSUBISHI A3TG1391A
MITSUBISHI A3TG1391AD
MITSUBISHI A3TG1691
MITSUBISHI A3TG2881
MITSUBISHI A3TG4791
MITSUBISHI A5T02677Y
MITSUBISHI A5T03477Y
MITSUBISHI A866X34572
MITSUBISHI A866X35472
MAZDA LF1F-18-300
MAZDA LF50-18-300A
MAZDA N3H1-18-300A
MAZDA Z599-18-300C
MAZDA Z599-18-300D
MAZDA Z5A1-18-300
MAZDA ZJ01-18-300
MAZDA FPG6-18-300
MAZDA B5D8-18-300A

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname