Starterivõimsus (kW) | 1.7 |
---|---|
süsteem-põhipositsioon (mm) | 62 |
Pikkus (mm) | 229 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 79 |
Hammaste arv | 13 |
Pinge [V] | 12 |
Keermeaukude arv | 0 |
Pöördesuund | Keeramine vastupäeva |
Starteriteostus | reduktoriga |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
VW | 02M911021G |
---|---|
VW | 02M911021GX |
VW | 02M911024J |
VW | 02M911024Q |
VW | 02M 911 024 QX |
VW | 02M911022F |
VW | 02M911022FX |
ARTEC | 48214581 |
---|---|
PowerMax | 88214581 |
BOSCH | 0001179501 |
BOSCH | 0001179511 |
BOSCH | 0001179513 |
DENSO | 428000-8850 |
DENSO | 428000-8851 |
DENSO | 428000-8852 |
DENSO | 428000-8853 |
Delco Remy | DRS0806 |
ELSTOCK | 25-4393 |
ELSTOCK | 254369 |
BOSCH | 0 001 179 603 |
BOSCH | 0 986 029 140 |
CASCO | CST10543 |
BOSCH | 0 986 025 870 |
BOSCH | 0 001 179 500 |
BOSCH | 0 001 179 510 |
BOSCH | 0 001 179 512 |
DRI | 311401132 |
BV PSH | 440.505.133 |
BV PSH | 200.547.133 |
CASCO | CST40484 |
AS-PL | S0622S |
BOSCH | 0 001 179 602 |
BV PSH | 300.925.133 |
DENSO | 4280008854 |
WAI | 30273N |
WAI | 30372R |
DENSO | DSN1468 |
BV PSH | 440.505.133 |
BV PSH | 200.547.133 |
BV PSH | 300.925.133 |
AS-PL | S0622PR |
BOSCH | 1 986 S00 883 |
BOSCH | 1 986 S00 884 |
CASCO | CST10A19 |
VALEO | 438555 |
DENSO | 4280008855 |
BOSCH | 1 986 S00 990 |
VALEO | 458937 |
ACDelco | DRS0806 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname