Asukoht | ees |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 18 |
Laagritüüp | Kummipuks |
FORD | 1061626 |
---|---|
FORD | 1 067 976 |
FORD | 1073217 |
MERCEDES-BENZ | 1152411465 |
MERCEDES-BENZ | 115 333 28 14 |
MERCEDES-BENZ | 115 333 30 14 |
MERCEDES-BENZ | 115 333 35 14 |
MERCEDES-BENZ | 1154104481 |
MERCEDES-BENZ | 1211500049 |
FORD | 7073217 |
FORD | 98AG5484DA |
FORD | YS4Z5484DA |
FORD | 98AG4A0-37BA |
FORD | 1073249* |
FORD | 8S4Z 5484-C |
EGT | 211480EGT |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 19452 |
RUVILLE | 985226 |
MAPCO | 33644 |
CORTECO | 80000453 |
A.B.S. | 270485 |
DELPHI | TD445W |
NK | 5103631 |
SASIC | 9001780 |
JP GROUP | 1540600600 |
AUTOMEGA | 30100730217 |
ORIGINAL IMPERIUM | 35500 |
GSP | 517178 |
MEYLE | 714 615 0002 |
TOPRAN | 301 582 |
FENOX | BS10091 |
PATRON | PSE2013 |
LYNXauto | C8235 |
ZEKKERT | GM-1107 |
SWAG | 50 91 9452 |
OPTIMAL | F8-5330 |
MOOG | FD-SB-0190 |
FEBI BILSTEIN | 05712 |
FEBEST | FSB-FOCF |
FEBEST | 2021-CAR |
AYD | 87FR04481 |
LEMFÖRDER | 34055 01 |
TOPRAN | 301 582 755 |
ASAM | 80518 |
MEYLE | 014 024 0008 |
MOOG | K80151 |
SKF | VKDS 354016 |
MERTZ | M-S4335 |
APLUS | 15592AP |
QUINTON HAZELL | 1540600609 |
RAYBESTOS | 550-1494 |
zentparts | Z02347 |
ASAM | 80518 |
AYD | 72-04481 |
RODRUNNER | FD-BS026 |
ASAM AUTOMOTIVE | 80518 |
BREMBO | FSB-FOCF |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname