Asukoht | esisild alla |
---|---|
Asukoht | Vasak ja parem |
Kaal (kg) | 0.137 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Välisläbimõõt [mm] | 33.2 |
Siseläbimõõt [mm] | 12 |
MERCEDES-BENZ | 4153300300 ** |
---|---|
RENAULT | 545040131R |
RENAULT | 545046817R |
RENAULT | 545048506R |
RENAULT | 545048510R |
RENAULT | 545049968R |
RENAULT | 54 50 527 37R |
RENAULT | 54 50 552 08R |
RENAULT | 8200298760 |
RENAULT | 8200298761 |
RENAULT | 54 50 454 76R |
RENAULT | 54 50 479 54R |
RENAULT | 8200041166 |
RENAULT | 82 00 298 455 |
RENAULT | 82 00 457 209 |
RENAULT | 82 00 679 067 |
MERCEDES-BENZ | 415 330 02 00 |
MERCEDES-BENZ | A4153300200* |
MERCEDES-BENZ | A4153300300* |
RENAULT | 545041327R* |
RENAULT | 545055708R* |
RENAULT | 8200298454 |
RENAULT | 8200457208 |
RENAULT | 8200679063 |
SOMORA | 243289 |
---|---|
LEMFÖRDER | 28878 |
FEBI BILSTEIN | 22818 |
DELPHI | TD533W |
OCAP | 1215688 |
HUTCHINSON | 590156 |
MONROE | L25812 |
MEYLE | 16-14 610 0007 |
VAICO | V46-0264 |
RUVILLE | 985543 |
SASIC | 2254002 |
ORIGINAL IMPERIUM | 1790 |
FORTUNE LINE | FZ9377 |
MOOG | RE-SB-3820 |
TOPRAN | 700 291 |
FEBI BILSTEIN | FE22818 |
MEYLE | 16-16 050 0060 |
BOGE | 88-333-A |
MEYLE | 16-16 050 0023 |
MEYLE | 16-16 010 0021 |
MEYLE | 16-16 050 0055 |
MEYLE | 16-16 050 0058 |
LEMFÖRDER | 37651 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname