Kõrgus (mm) | 59.6 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 34 |
Minimaalne paksus [mm] | 31 |
Töötlus | High-carbon |
Välisläbimõõt [mm] | 360 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 68 |
Pealispind | õlitatud |
Kontrolltähistus | E1 90R-02C0074/1663 |
AUDI | 3D0 615 301F |
---|---|
VW | 3D0 615 301F |
VW | 3D0 615 301M |
AUDI | 4E0 615 301A |
VW | 4E0 615 301A |
AUDI | 4E0 615 301G |
VW | 4E0 615 301G |
VW | 4E0 615 301J |
AUDI | 4E0.615.301J |
VW | 4E0 615 301P |
AUDI | 4E0 615 301P |
AUDI | 4E0 615 301T |
VW | 4E0 615 301T |
SPEEDMAX | C3W041ABETUOTUV |
---|---|
PAGID | 54222 |
PAGID | 54222HC |
TEXTAR | 92122203 |
TEXTAR | 92122205 |
MINTEX | MDC2069 |
TRW | DF4268 |
TRW | DF4268S |
BORG & BECK | BBD6009S |
Brake ENGINEERING | DI956258S |
GIRLING | 6042685 |
VALEO | 197727 |
BOSCH | 0 986 479 302 |
PILENGA | V235 |
ATE | 24.0134-0100.1 |
BREMBO | 09.9915.11 |
sbs | 18153447125 |
BREMBO | 09.9915.10 |
METZGER | 6110515 |
A.B.S. | 17530 |
National | NBD1260 |
ZIMMERMANN | 100.3305.20 |
Brake ENGINEERING | DI956258 |
MEYLE | 115 521 1123 |
TEXTAR | 98200 122 |
HP (ZEBRA) | 58170 |
MGA | D1964 |
FIRST LINE | BBD6009S |
JURATEK | VAG165 |
BENDIX | 521534 |
TRISCAN | 8120 29189 |
FERODO | DDF1572 |
APEC braking | DSK2474 |
ATE | 24.0132-0159.1 |
ATE-CN | 24.01320159.1 |
APEC braking | DSK2474 |
ATE-CN | 24.0134-0100.1 |
APEC | DSK2474 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname