Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Asukoht | vasakul |
Materjal | Terasvalu |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Paaristoote koodid | 72-2522 |
VW | 7H0 407 151 E |
---|---|
VW | 7H0 407 151 F |
VW | 7H0 407 151 G |
QUINTON HAZELL | QSA2254S |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 38285 |
DELPHI | TC1488 |
METZGER | 58006201 |
SIDEM | 63678 |
BENDIX | 041915B |
MONROE | L29A46 |
OCAP | 0392723 |
SPIDAN | 57161 |
PEX | 12.07.302 |
METZGER | 6-1151 |
BORG & BECK | BCA6439 |
MAPCO | 51731 |
A.B.S. | 210882 |
FAI AutoParts | SS6036 |
FIRST LINE | FCA6439 |
FRAP | 2480 |
MAPCO | 36786 |
MAPCO | 36785 |
MEYLE | 100 610 0008 |
FEBI BILSTEIN | 38283 |
TRISCAN | 8500 295046 |
NK | 50147103 |
OPTIMAL | G6-1043 |
MOOG | VO-WP-2316 |
FLENNOR | FL0932-G |
KAGER | 87-0840 |
FORTUNE LINE | FZ6472 |
MEYLE | 100 610 0023 |
DIEDERICHS | 8227221 |
SASIC | 7476190 |
OSSCA | 12958 |
QH Talbros | QSA2254S |
JP GROUP | 1140106979 |
JP GROUP | QSA2254S |
KAWE | FL0932-G |
OPTIMAL | F8-5303 |
OPTIMAL | F8-5302 |
SWAG | 30 93 8285 |
OPTIMAL | G6-1321 |
VAICO | V10-9790 |
TOPRAN | 113 943 |
VAICO | V10-0683 |
VEMO | V10-0683 |
JP GROUP | 1140404679 |
sbs | 50147103 |
LEMFÖRDER | 35397 01 |
SKF | VKDS 321036 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.31.170 |
MEYLE | 116 050 0076/HD |
TRW | JTC1723 |
TRW | 21392378 |
MEYLE | 116 050 0076 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname