WVA-number | 24468 |
---|---|
WVA-number | 24469 |
Tootja piirang | Bosch |
Paksus (mm) | 19 |
Kontrolltähistus | E20 90R-01130/007 |
Laius (mm) | 169.2 |
Kõrgus (mm) | 61.5 |
Kulumisandur | koos integreeritud kulumianduriga |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
pikkus väljast (mm) | 72.5 |
pikkus seest (mm) | 31.8 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos stopperrõngaga |
CITROEN | 1411457380 |
---|---|
CITROEN | 1612433980 |
PEUGEOT | 1612433980 |
PEUGEOT | 4253.58 |
FIAT | 77364160 |
FIAT | 77366018 |
FIAT | 77366019 |
FIAT | 77366020 |
FIAT | 77367091 |
CITROEN | 16 238 424 80 |
PEUGEOT | 16 238 424 80 |
FIAT | 7177 3146 |
FIAT | 60 01 073 131 |
PEUGEOT | 16 078 785 80 |
PEUGEOT | 4253 57 |
CITROEN | 4253 57 |
CITROEN | 4253 58 |
CITROEN | 4254 62 |
PEUGEOT | 4254 62 |
FIAT | 71770032 |
PEUGEOT | 1647864080 |
OPEL | 16 478 639 80 |
VAUXHALL | 1647863980 |
Auto Parts | 81-24468 |
---|---|
EGT | 321068EGT |
STARLINE | BD S406-1 |
APEC braking | PAD1858 |
EGT | 321068iEGT |
MINTEX | MDB3365 |
TRW | GDB1681 |
DELPHI | LP1992 |
ATE | 13.0460-4809.2 |
VALEO | 598891 |
JURID | 573260J |
TEXTAR | 2446902 |
BREMBO | P 23 144 |
FERODO | FVR1924 |
BOSCH | 0 986 494 581 |
BOSCH | 0 986 494 591 |
APEC braking | PAD1858 |
C.E.I | 584.071 |
APEC | PAD1858 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname