Laius (mm) | 44.5 |
---|---|
Kaal (kg) | 2.573 |
Siseläbimõõt [mm] | 21 |
Välisläbimõõt [mm] | 146 |
Täiendav tooteinfo 2 | lahutatud |
Ribide arv | 6 |
Seeria | Original VAICO Quality |
PEUGEOT | 0515.N5 |
---|---|
PEUGEOT | 0515.N9 |
PEUGEOT | 0515.P3 |
PEUGEOT | 0515.T4 |
FIAT | 500320545 |
FIAT | 500332293 |
FIAT | 504099920 |
PEUGEOT | 515.N5 |
PEUGEOT | 515.N9 |
PEUGEOT | 515.P3 |
PEUGEOT | 515.T4 |
FIAT | 99462683 |
DAYCO | DPV1030 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 39709 |
FEBI BILSTEIN | 39772 |
CORTECO | 80001146 |
FLENNOR | FL6970-J |
AUTEX | 658041 |
ORIGINAL IMPERIUM | 10006 |
BGA | DP1052 |
GATES | TVD1083 |
SKF | VKM 93230 |
SNR | DPF359.02 |
INA | 544 0016 10 |
IPD | 15-7036 |
QUINTON HAZELL | QCD160 |
SASIC | 2150017 |
CAUTEX | 010988 |
KM International | FI14510 |
CALIBER | 20764 |
AUTOTEAM | A05804 |
3RG | 10912 |
FARE SA | 2980 |
BENDIX | 046999B |
KAWE | FL6970-J |
AUTOMEGA | 3005150T4 |
LUCAS ENGINE DRIVE | LPD0035 |
SWAG | 70 93 9772 |
TRISCAN | 8643 15013 |
TOPRAN | 722 402 |
SPIDAN | 446478 |
SPIDAN | 446479 |
OPTIMAL | F8-7081 |
BREDA LORETT | PS 1106/ND |
BREDA LORETT | PS 1092/ND |
BREDA LORETT | PSD1092/ND |
BREDA LORETT | PSD1106/ND |
IJS GROUP | 17-1064 |
AUTOKIT | 03.90048 |
IJS GROUP | 17-1089 |
MABY PARTS | ODP212091 |
MABY PARTS | ODP212091 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname