VAICO Pidurikomplekt,ketaspidur V20-90003

Keskmine
134,08 €
11.06.2025
2
Asukoht Esisild
Kõrgus (mm) 76.3
Kaal (kg) 17.876
Ava läbimõõt [mm] 14.5
Piduriketta liik õhutusega
Piduriketta paksus [mm] 22
Minimaalne paksus [mm] 20.4
Siseläbimõõt [mm] 148.8
Välisläbimõõt [mm] 296
Aukude arv 5
Tsentri läbimõõt (mm) 79
Ava Ø (mm) 120
Kulumisandur koos kulumianduriga
Veljeaukude hulk 5
Täiendav tooteinfo 2 koos piduriklotsidega
Ava läbimõõt 1 [mm] 14.65
Ava läbimõõt 2 [mm] 12.7
BMW 1163013
BMW 1163081
BMW 1164839
BMW 34 11 6 761 278
BMW 34 11 6 767 061
BMW 34 11 6 767 061 kit
BMW 6750148
BMW 6 754 705
BMW 6 761 243
BMW 6767061
BMW 34111163013
BMW 34111163081
BMW 34111164839
BMW 34116761279
BMW 1 164 627
BMW 1 164 629
BMW 34 11 1 164 627
BMW 34 11 1 164 629
BMW 34 11 2 157 586
BMW 34 11 2 157 590
BMW 34 11 6 761 280
BMW 6 761 278
BMW 6 761 280
BMW 2 157 590
BMW 2 157 586
BMW 34116750148
BMW 34116754705
BMW 34116761243
BMW 34116779652
VAG 34116761277
BMW

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname