Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 18 |
Laius (mm) | 131 |
Kõrgus (mm) | 52.2 |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Pidurisüsteem | TRW |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
SKODA | 6RU 698 151 |
---|---|
SKODA | 6RU 698 151 A |
VW | 6RU 698 151 A |
SKODA | 6RU 698 151 B |
VW | 6RU 698 151 B |
VW | JZW 698 151 AK |
JURID | 573601J |
---|---|
MINTEX | MDB3300 |
FERODO | FSL4590 |
DELPHI | LP2444 |
NK | 224304 |
ICER | 182110 |
GIRLING | 6120271 |
VALEO | 601353 |
BREMBO | P 85 121 |
ZIMMERMANN | 25682.180.2 |
FTE | BL2756A1 |
REMSA | 1553.00 |
LPR | 05P1795 |
sbs | 1501224304 |
HELLA PAGID | 8DB 355 020-521 |
ATE | 13.0460-2612.2 |
CHAMPION | 573601CH |
METELLI | 22-1006-0 |
LPR | 05P1795K |
TRISCAN | 8110 29181 |
OPTIMAL | 12630 |
HELLA | 8DB 355 020-521 |
COMLINE | CBP02126 |
TRUSTING | 1030.0 |
MAGNETI MARELLI | 363700485121 |
MAGNETI MARELLI | 363916060876 |
MEYLE | 025 256 8117 |
VAICO | V10-4497 |
TOPRAN | 114 991 |
FERODO | FDB4590 |
APEC braking | PAD1958 |
COMLINE | ADB02126 |
VALEO | 301354 |
TEXTAR | 2568101 |
TRW | GDB2027 |
BORG & BECK | BBP2380 |
AUTOMEGA | 1200420 |
FEBI BILSTEIN | 171000 |
APEC braking | PAD1958 |
BLUE PRINT | ADBP420007 |
MEYLE | MBP1783 |
APEC | PAD1958 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname