Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 18.4 |
Laius (mm) | 127.6 |
Kõrgus (mm) | 92.7 |
Pidurisüsteem | BREMBO |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
MERCEDES-BENZ | 000 420 80 00 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 008 420 18 20 |
MERCEDES-BENZ | 008 420 19 20 |
MERCEDES-BENZ | A 008 420 18 20 |
MERCEDES-BENZ | A000 420 8000 |
MERCEDES-BENZ | A008 420 1920 |
MERCEDES-BENZ | A0004207402 |
MERCEDES-BENZ | 0004207402 |
TEXTAR | 2206101 |
---|---|
JURID | 573608J |
DELPHI | LP3172 |
BORG & BECK | BBP2500 |
NK | 223386 |
ICER | 182195 |
APEC braking | PAD2035 |
BLUE PRINT | ADU174229 |
ATE | 13.0470-4883.2 |
VALEO | 302292 |
VALEO | 601554 |
BREMBO | P 50 120 |
FERODO | FDB4608 |
HELLA PAGID | 8DB 355 021-671 |
ATE | 13.0460-4883.2 |
FEBI BILSTEIN | 16986 |
ZIMMERMANN | 22061.185.1 |
COMLINE | ADB02348 |
COMLINE | CBP02348 |
METELLI | 22-1019-0 |
SWAG | 10 91 6986 |
VAICO | V30-2788 |
LPR | 05P2036 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.515 |
FERODO | FSL4608 |
MEYLE | 025 220 4718/PD |
REMSA | 1604.00 |
MINTEX | MDB3710 |
TRW | GDB2081 |
TEXTAR | 2206103 |
MINTEX | MDB4037 |
HELLA PAGID | 8DB 355 037-971 |
BREMBO | P 50 145 |
APEC braking | PAD2035 |
APEC braking | PD3760 |
ICER | 182195-200 |
APEC | PAD2035 |
APEC | PD3760 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname