Tiiviku diameter [mm] | 66 |
---|---|
Veepumba versioon | jaoks polikliinik-rihmülekandega |
Veepumba tiiviku materjal | Metall |
Ribide arv | 7 |
Täiendav tooteinfo 2 | lülitav veepump |
Ventilaatorilabade/labade arv | 6 |
Veepumba rihmaratta läbimõõt [mm] | 88.1 |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
MERCEDES-BENZ | 6422002001 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 6422002101 |
MERCEDES-BENZ | A6422002001 |
MERCEDES-BENZ | A6422002101 |
MERCEDES-BENZ | 642 200 18 01 |
MERCEDES-BENZ | 642 200 21 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A 642 200 21 01 80 |
MERCEDES-BENZ | A642 200 18 01 |
DOLZ | M253 |
---|---|
BUGATTI | PA10287 |
OPTIMAL | AQ-2452 |
GGT | PA12793 |
FIRST LINE | FWP2415 |
COMLINE | EWP454 |
GEBA | 13035 |
METELLI | 24-1275 |
TRISCAN | 8600 23081 |
BGA | CP5602 |
QUINTON HAZELL | QCP3925 |
GRAF | PA1275 |
SALERI | PA1713 |
AISIN | WE-MB29 |
MEYLE | 013 220 0033 |
JAPANPARTS | PQ-0521 |
HEPU | P1552A |
GK | 980483A |
FRECCIA | WP0607 |
OMB | MB10403 |
KWP | 101275 |
SWAG | 33 10 2901 |
FAI AutoParts | WP6715 |
OMB | MB10287 |
NAPA | NWP1347 |
DOLZ | M253V |
MEYLE | 132200033 |
VAICO | V30-50102 |
FEBI BILSTEIN | 175434 |
DAYCO | DP2114 |
DAYCO | DP2187 |
GNS | YH-ME226-2 |
SALERI | PA1713V |
SKF | VKPC 88877 |
METELLI | PA10287 |
QH Benelux | WP1453 |
QH Benelux | WPE1041 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname