Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 24 |
Kaal (kg) | 5.75 |
Piduriketta liik | sisemine õhutus |
Piduriketta paksus [mm] | 24 |
Minimaalne paksus [mm] | 22 |
Välisläbimõõt [mm] | 274 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 93 |
Ava Ø (mm) | 116 |
Pealispind | kaetud |
Veljeaukude hulk | 6 |
Hooldusinfot jälgida |
FORD | 1 497 307 |
---|---|
FORD | 3 902 839 |
MAZDA | UH74-33-251 |
MAZDA | UN13-33-251 |
FORD USA | XM341027BA |
PAGID | 54363 |
---|---|
TEXTAR | 92136300 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3303072 |
MINTEX | MDC1412 |
TRW | DF7237 |
BORG & BECK | BBD4647 |
NK | 203256 |
NIPPARTS | J3303072 |
Brake ENGINEERING | DI955859 |
DON | PCD15722 |
GIRLING | 6072371 |
sbs | 1815203256 |
COMLINE | ADC0451V |
JURATEK | FOR154 |
NISSHINBO | ND5018 |
BENDIX Braking | BDI1194 |
FTE | BS7478 |
REMSA | 6882.10 |
LPR | M5008V |
QUINTON HAZELL | BDC5262 |
SWAG | 50 94 4106 |
METELLI | 23-1675C |
OPTIMAL | BS-8644 |
ROADHOUSE | 6882.10 |
A.B.S. | 17104 |
TRUSTING | DF1038 |
KAWE | 6882 10 |
sbs | 1815313256 |
CIFAM | 800-1675C |
ASHUKI | 0990-2703 |
BOSCH | 0 986 479 T95 |
AKEBONO | BN-0922 |
AKEBONO | BN-0922E |
JP GROUP | 1563105200 |
fri.tech. | BD1038 |
E.T.F. | 19-1103 |
NPS | M330A07 |
JAPKO | 60355 |
KAMOKA | 1031140 |
ABE | C3G040ABE |
DJ PARTS | BD2568 |
DIAMAX | N08641 |
BOSCH | 0 986 AB6 088 |
MGA | D1921 |
KAGER | 37-0727 |
BOSCH | 0 986 479 V36 |
MAGNETI MARELLI | 600000088110 |
OPTIMAL | BS-8644HC |
National | NBD1026 |
WOKING | D6882.10 |
RAICAM | RD00414 |
COMLINE | AND6707 |
MOTAQUIP | LVBD1234Z |
PROTECHNIC | PRD2879 |
LYNXauto | BN-1465 |
PEMEBLA | JAPDI-355 |
EUROBRAKE | 5815203256 |
MDR | MFD-2355 |
FI.BA | FBD146 |
MAXTECH | 853072.0000 |
MAXTECH | 853072.0060 |
MAXTECH | 853072.0080 |
MAXTECH | 853072.6060 |
MAXTECH | 853072.6880 |
MAXTECH | 853072.6980 |
Dr!ve+ | DP1010.11.1295 |
BRAXIS | AE0489 |
BRECO | BS 8856 |
CAR | 142.1195 |
VILLAR | 628.2644 |
TRISCAN | 8120 50147 |
DBA Australia | DBA964 |
HELLA PAGID | 8DD 355 111-741 |
DELPHI | BG3809 |
KAVO PARTS | BR-4758 |
APEC braking | DSK2320 |
HELLA | 8DD 355 111-741 |
JAPANPARTS | DI-355 |
KAVO PARTS | BR-4758-C |
ASHIKA | 60-03-355 |
BOSCH | F 026 A01 396 |
National | NBD1194 |
BLUE PRINT | ADM54366 |
BREMBO | 09.A860.10 |
RED-LINE | 26MZ039 |
A.B.S. | 09.A860.10 |
AP | 25246 |
deevo | BD11880 |
deevo | BD14700 |
Stark | SKBD-0023334 |
RIDEX | 82B1192 |
IAP QUALITY PARTS | 709-11072 |
4X4 ESTANFI | EST-60-03-355 |
REMY | RAD2463C |
ALLIED NIPPON | AND6707 |
FERODO | DDF1921 |
BSG | BSG 30-210-037 |
BOSCH | F 005 X14 050 |
APEC braking | DSK2320 |
EUROREPAR | 1667870180 |
Hi-Q | SD4443 |
FTE | 9072783 |
JAPANPARTS | DI-355C |
ASHIKA | 60-03-355C |
SAMKO | M5008V |
MAXGEAR | 19-4727 |
JAPKO | 60355C |
IJS GROUP | 80-2385 |
MANDO | MBC035023 |
AUTO-SPEED PARTS | 290BK01341 |
ADVICS-SEA | E6F237 |
JURID | 563463J |
A.Z. Meisterteile | AZMT-44-024-2008 |
QUINTON HAZELL | MBD5262 |
PEMEBLA | JAPDI-355C |
MAXTECH | 853072 |
4X4 ESTANFI | EST-60-03-355C |
KRAFTVOLL GERMANY | 07040596 |
RecOficial | 80-2385 |
IOTO | 10804-30303 |
APEC | DSK2320 |
SKF | VKBD 80733 V2 |
JAPANPARTS | DI355JM |
Premium Parts | BD2568 |
SAMKO-SA | M5008V |
LPR-SA | M5008V |
AP-SA | M5008V |
GAMA-SA | M5008V |
FERODO | DDF1921X |
Burig | B011044 |
Burig | B011116 |
LPR-CN | M5008V |
DANAHER | DR11630 |
GAMA-SA | GM21406 |
ASUKI | ADR-3622 |
BENDIX-SEA | BR964 |
0AMS | RUF-322 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname