Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
pakendi pikkus [cm] | 30 |
pakendi laius [cm] | 30 |
pakendi kõrgus [cm] | 11 |
Kõrgus (mm) | 43.9 |
Kaal (kg) | 12.35 |
Ava läbimõõt [mm] | 62.2 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 22 |
Minimaalne paksus [mm] | 19.4 |
Välisläbimõõt [mm] | 280 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 62.2 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Täiendav tooteinfo | ilma lisavarustuseta |
Pealispind | kaetud |
Pakendi tüüp | Karp |
Hulgaühik | Komplekt |
Ava läbimõõt 2 [mm] | 12.6 |
Seeria | PREMIER |
KIA | 517121W050 |
---|---|
HYUNDAI | 51712C8500 |
KIA | 51712 C8500 |
KIA | S51712 1W050 |
Auto Parts | 91-21356 |
---|---|
TEXTAR | 92239303 |
JURID | 562944JC |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3300319 |
MINTEX | MDC2362 |
TRW | DF6904 |
TRW | DF8995 |
FERODO | DDF2186C |
NK | 203536 |
APEC braking | DSK2945 |
DON | PCD13462 |
TEXTAR | 92288303 |
TRW | DF6842 |
NIPPARTS | N3300330 |
BOSCH | 0 986 479 B05 |
BREMBO | 09.C174.11 |
FTE | BS7327 |
LPR | K2025V |
TEXTAR | 922393 |
CHAMPION | 562944CH |
TRUSTING | DF1547 |
fri.tech. | BD1547 |
BOSCH | 0 986 479 U89 |
METZGER | 6110679 |
HELLA PAGID | 8DD 355 118-251 |
REMSA | DF61463.10 |
ATE | 24.0122-0294.1 |
ZIMMERMANN | 320.3805.20 |
METELLI | 23-1365C |
DELPHI | BG4743C |
MEYLE | 28-15 521 0016/PD |
National | NBD1892 |
BLUE PRINT | ADG043201 |
MEYLE | 28-15 521 0023/PD |
BREMBO | 09.C174.10 |
FEBI BILSTEIN | 108438 |
BOSCH | 0 986 479 E98 |
APEC braking | DSK2945 |
BENDIX Braking | BDS1278 |
JURID | 562944JC1 |
JAPANPARTS | DI-K26C |
APEC | DSK2945 |
REMSA | 122.1066 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname