Rihmarattad Ø (mm) | 50 |
---|---|
Generaator- laadevool [A] | 140 |
Rihmarattad | koos kliimakompressorirattaga |
Pinge [V] | 14 |
Vagude arv | 6 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
OPEL | 1204160 |
---|---|
OPEL | 5470513 |
SAAB | 5470513 |
OPEL | 6204236 |
OPEL | 93174497 |
OPEL | R1530075 |
OPEL | 13108596 |
SAAB | 55 49 555 |
SAAB | 93184950 |
SAAB | 93184951 |
OPEL | 93189238 |
OPEL | 93189258 |
OPEL | 95 12 173 |
EGT | 920100EGT |
---|---|
UNIPOINT | ALT-2089 |
ARTEC | 59212419 |
BOSCH | 0 120 400 620 |
BOSCH | 0124525040 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 32046230 |
CASCO | CAL10274 |
HELLA | 8EL 738 224-001 |
BOSCH | 0 120 400 621 |
BOSCH | 0 986 030 180 |
ELSTOCK | 28-4644 |
Delco Remy | DRB6230X |
Delco Remy | DRB6230 |
DICRA | 46042750R |
BOSCH | F 042 301 101 |
VALEO | 440724 |
MAGNETI MARELLI | 063535250300 |
ERA | 210725 |
CEVAM | 4737 |
HC-PARTS | CA1828IR |
AD KUHNER | 301828RI |
DA SILVA | A010564 |
HELLA | 8EL 011 710-811 |
ERA | 210725A |
AS-PL | A0209 |
BOSCH | 0 120 400 782 |
BOSCH | 0 124 525 030 |
BOSCH | 0 986 046 230 |
UNIPOINT | ALTH220 |
AS-PL | A0209(BOSCH) |
WAI | 23185N |
BOSCH | F042A0H220 |
BOSCH | F042A01101 |
VALEO | 849185 |
AS-PL | A0052PR |
BOSCH | 1 986 A01 156 |
AS-PL | A0209PR |
DICRA | 46046230 |
BOSCH | 0986044033 |
BOSCH | 0986046233 |
Bosch UP Test | ALT2089 |
Bosch UP Test | ALTH220 |
ACDelco | DRB6230 |
ACDelco | DRB6230X |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname