Läbimõõt [mm] | 215 |
---|---|
Läbimõõt 1 (mm) | 215 |
Hammaste arv | 26 |
RENAULT | 7701205131 |
---|---|
RENAULT | 7701468832 |
RENAULT | 7701468833 |
RENAULT | 7701468868 |
RENAULT | 7701468869 |
RENAULT | 7701469339 |
RENAULT | 7701471458 |
RENAULT | 7701 475 929 |
RENAULT | 7701 476 557 |
RENAULT | 7701476569 |
RENAULT | 7701477068 |
RENAULT | 7701478115 |
RENAULT | 7711134850 |
sbs | 1201133924 |
---|---|
sbs | 1201133936 |
PROCODIS FRANCE | KTE152 |
QUINTON HAZELL | QKT1555AF |
VALEO | 801985 |
QUINTON HAZELL | QKT1788AF |
NK | 133937 |
QUINTON HAZELL | QKT1786AF |
NK | 133924 |
QUINTON HAZELL | QKT1787AF |
UNIPART | GCK2069AF |
NK | 133926 |
QUINTON HAZELL | QKT2120AF |
LUCAS ELECTRICAL | TCK2410 |
SACHS | 3000 951 204 |
TRW | TCK2410 |
DELPHI | HK06412 |
DELPHI | HK06608 |
SASIC | SCL4130 |
SASIC | SCL4131 |
Schaeffler LuK | 622 1081 00 |
Schaeffler LuK | 622 1082 00 |
Schaeffler LuK | 622 3040 00 |
VALEO | 786013 |
SACHS | 1878 998 201 |
SACHS | 3000 823 001 |
SACHS | 3000 823 201 |
SACHS | 3082 642 101 |
UNIPART | GCK2094AF |
National | CK9427 |
ACDelco | AC546K |
ACDelco | AC704K |
Schaeffler LuK | 622 2281 00 |
JP GROUP | 4330400619 |
Schaeffler LuK | 622 2280 00 |
SACHS | 3000 784 001 |
National | CK9430 |
National | CK9470 |
National | CK9658 |
ACDelco | AC543K |
SACHS | 3000 785 001 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname