Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Piduriketta paksus [mm] | 11 |
Pidurisüsteem | Bendix |
Silindrikolvi läbimõõt (mm) | 48 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 48 |
Materjal | Malm |
Renoveeritud toode | |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
FIAT | 71714554 |
---|---|
FIAT | 71753241 |
FIAT | 77364674 |
FIAT | 77364842 |
FIAT | 7755711 |
FIAT | 9914106 |
FIAT | 9944608 |
FIAT | 9946106 |
Brake ENGINEERING | CA1513R |
---|---|
ZIMMERMANN | 230.2.30020 |
METZGER | 6250080 |
DELPHI | LC4901 |
CARDONE | 381406 |
DELPHI | LC4900 |
ELSTOCK | 83-0635 |
JURID | 691406J |
FERODO | FCL691406 |
GIRLING | 7110255 |
ELSTOCK | 83-0635-004 |
GENERAL RICAMBI | FI6078 |
REMSA | 9015132 |
PAGID | 75586 |
TRISCAN | 8170 342447 |
EAI | 2254146 |
SASIC | SCA6173 |
DEPA | ET72447 |
DRI | 32.6530.0010 |
DA SILVA | ET6769 |
BOSCH | 204103495 |
BOSCH | 204103823 |
BOSCH | 986135007 |
BOSCH | 204902090 |
BOSCH | 204102493 |
BOSCH | 204102495 |
LAUBER | 75.0379 |
BENDIX | 691406B |
TRW | BHV255E |
FTE | RX489852A0 |
BUDWEG CALIPER | 342447 |
NK | 2123104 |
Delco Remy | DC82447 |
A.B.S. | 629852 |
sbs | 13012123104 |
BOSCH | 0 204 103 495 |
BREMBO | F 23 085 |
HELLA PAGID | 8AC 355 387-801 |
BOSCH | 0 204 102 823 |
BOSCH | 0 204 103 823 |
BOSCH | 0 986 135 007 |
ATE | 24.3481-1744.5 |
TRW | BHV255 |
ROLLING COMPONENTS | VSBC148R |
LAUBER | 8AC 355 387-801 |
LAUBER | LAU 75.0379 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname