Asukoht | esisild vasakul |
---|---|
Piduriketta paksus [mm] | 11 |
Pidurisüsteem | Bendix |
Silindrikolvi läbimõõt (mm) | 48 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 48 |
Materjal | Malm |
Renoveeritud toode | |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
FIAT | 7755710 |
---|---|
FIAT | 9944618 |
LANCIA | 9946103 |
FIAT | 9946618 |
PEUGEOT | 9813209680 |
UBD | 54040 |
---|---|
BUDWEG CALIPER | 342448 |
Brake ENGINEERING | CA1513 |
Delco Remy | DC82448 |
CARDONE | 381405 |
DELPHI | LC4901 |
QUINTON HAZELL | QBS1159 |
DELPHI | LC4900 |
ELSTOCK | 82-0635 |
JURID | 691405J |
FERODO | FCL691405 |
GIRLING | 7110254 |
TRW | BCQ122 |
HELLA | 8AC 355 387-791 |
ELSTOCK | 82-0635-004 |
GENERAL RICAMBI | FI6077 |
ELSTOCK | 86-1620 |
PAGID | 75585 |
FRIESEN | 701159 |
TRISCAN | 8170 342446 |
REMSA | 9015131 |
SASIC | SCA6172 |
TRW | BHV254 |
APEC braking | LCA103 |
DA SILVA | ET6765 |
DA SILVA | ET6771 |
BENDIX | 691569 |
BOSCH | 204103494 |
BOSCH | 986134007 |
BOSCH | 204103822 |
LUCAS ELECTRICAL | BHV249 |
BOSCH | 204102494 |
ERA | BC62446 |
REMY | DC82448 |
LAUBER | 75.0378 |
BENDIX | 691405B |
TRW | BHV254E |
TRW | BHV291E |
FTE | RX489851A0 |
BUDWEG CALIPER | 342446 |
NK | 2123103 |
Delco Remy | DC82446 |
A.B.S. | 629851 |
sbs | 13012123103 |
BOSCH | 0 204 102 494 |
BOSCH | 0 204 103 494 |
BREMBO | F 23 084 |
BOSCH | 0 204 103 822 |
BOSCH | 0 986 134 007 |
ATE | 24.3481-1743.5 |
ATE | 24.3481-1744.5 |
ROLLING COMPONENTS | VSBC148L |
LAUBER | BC62446 |
LAUBER | BHV249 |
LAUBER | DC82448 |
LAUBER | LAU 75.0378 |
LAUBER | LCA103 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname