Keskmeprofiil | Triangle |
---|---|
Tootja piirang | ZF |
Ühendustehnika | M16 X 1.5mm (Female) |
Surve (bar) | 90 |
Ühenduskeere | 16mm Hose Connection |
Rakendustüüp | hüdrauliline |
Rihmarattad | ilma rihmarattata |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma võrdsustusanumata |
AUDI | 1J0 422 154 E |
---|---|
AUDI | 1J0 422 154 EX |
AUDI | 1J0 422 154 H |
VW | 1J0 422 154 HX |
AUDI | 1J0 422 154 J |
VW | 1J0 422 154 JX |
VW | 1J0 422 154 AX |
VW | 1J0 422 154 E |
VW | 1J0 422 154 EX |
VW | 1J0422154H |
VW | 1J0422154A |
VW | 1J0422154J |
VW | 04.05.0110 |
HATTAT | 3353301045 |
---|---|
EGT | 710006EGT |
TRW | JPR291 |
MAPCO | 27811 |
SASIC | 7076023 |
SPIDAN | 53862 |
Delco Remy | DSP015 |
SPIDAN | 53950 |
TRW | JPR232 |
MAPCO | 27812 |
GENERAL RICAMBI | PI0436 |
SERCORE | 07B564K |
ELSTOCK | 15-0149 |
CASCO | CSP73108GS |
TOPRAN | 110 470 |
MEYLE | 114 631 0041 |
CASCO | CSP73114GS |
VPM | VPM1J0422154HX |
VPM | VPM1J0422154H |
CASCO | CSP72132GS |
CASCO | CSP72132AS |
CASCO | CSP73114AS |
ZF Parts | 7690 955 105 - 40 |
ZF Parts | 7690 955 103 - 40 |
ZF LENKSYSTEME | 2845 701 |
ERA | SP8015 |
ELSTOCK | 15-0097 |
BOSCH | K S00 000 513 |
BOSCH | K S01 000 483 |
SERCORE | 07B564 |
MAPCO | 27830 |
SPIDAN | 53530 |
MAPCO | 27810 |
Test_Bosch | 2845 701 |
LAUBER | 7690 955 103 - 40 |
LAUBER | 7690 955 105 - 40 |
LAUBER | SP8015 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname