Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 25 |
Kõrgus (mm) | 49.2 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 25 |
Minimaalne paksus [mm] | 24 |
Materjal | Hall malm |
Välisläbimõõt [mm] | 255 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 55 |
TOYOTA | 43512-20450 |
---|---|
TOYOTA | 43512-20470 |
TOYOTA | 43512-20480 |
TOYOTA | 43512-20490 |
TOYOTA | 43512-20700 |
TOYOTA | 43512-21010 |
TOYOTA | 43512-32290 |
TOYOTA | 43512-32301 |
SUZUKI | 55311 M68K10 |
TOYOTA | 09.5844.10 |
NISSAN | 40206-4A00G- |
LEXUS | 4351220700 |
TOYOTA | 43512-32300 |
TOYOTA (GAC) | 43512-47040 |
LEXUS | 4351220701 |
TOYOTA | 43512 47 040 |
TOYOTA | 43512 47 050 |
LEXUS | 43512 47 040 |
LEXUS | 43512 47 050 |
TOYOTA | 43512 20 580 |
TOYOTA | 43512 20 620 |
TOYOTA | 43512 20 701 |
TOYOTA (FAW) | 43512-47040 |
PEUGEOT | 425442 |
PAGID | 53634 |
---|---|
ZIMMERMANN | 590256100 |
BOSCH | 0 986 478 584 |
LUCAS ELECTRICAL | DF2683 |
TEXTAR | 98200077401 |
JURID | 561822J |
BENDIX | 561822B |
BREMBO | 09.5844.10 |
BREMBO | 09.5844.75 |
FERODO | DDF620 |
BOSCH | 0986478579 |
BRECO | BS 8147 |
ASHIKA | 60-02-277 |
JAPANPARTS | DI-277 |
KAGER | 37-0744 |
QUINTON HAZELL | BDC4615 |
BLUE PRINT | ADT34364 |
ATE | 24.0125-0124.1 |
JAPANPARTS | DI277AF |
IPS Parts | IBT-1277 |
AP | X 24520 |
AP | 24520 |
EGT | 410075EGT |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname