Asukoht | Esisild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
max. pikkus (mm) | 585 |
min. pikkus (mm) | 410 |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Üleval vars |
Silindrikolvi läbimõõt (mm) | 20 |
soovitava lisavarustuse artiklinumber | SMJ0012 |
TOYOTA | 4851009A00 |
---|---|
TOYOTA | 485100D060 |
TOYOTA | 48510-59195 |
TOYOTA | 4851059308 |
TOYOTA | 4851052420 |
TOYOTA | 4851059225 |
TOYOTA | 4851059226 |
TOYOTA | 48510 52 120 |
TOYOTA | 48510 52 121 |
TOYOTA | 48510 52 122 |
TOYOTA | 48510 52 230 |
TOYOTA | 48510 52 231 |
TOYOTA | 48510 52 232 |
TOYOTA | 48510 59 205 |
TOYOTA | 48510 59 206 |
TOYOTA | 48510 59 207 |
TOYOTA | 48510 59 305 |
TOYOTA | 48510 59 306 |
TOYOTA | 48510 59 307 |
TOYOTA | 48510 59 475 |
GABRIEL | G35324 |
---|---|
MONROE | G16289 |
MONROE | 16299 |
MONROE | E4721 |
TRW | JGM304T |
NIPPARTS | J5502004G |
SACHS | 280 525 |
SACHS | 280 517 |
AL-KO | 302243 |
NIPPARTS | J5502003G |
MONROE | 742099SP |
TRW | JGM303 |
ASHUKI | T350-13I |
OPTIMAL | A-67654G |
JAPANPARTS | MM-29950 |
MAGNETI MARELLI | 354962070000 |
STELLOX | 4203-9046-SX |
ASHIKA | MJ29950 |
BOGE | 32-G31-A |
BOGE | 32-G31-F |
KYB | 333278 |
GOLD | 9250923 |
ALOIS HIEBLE | B2220 |
ASHUKI | T350-13I |
RED-LINE | 39TO166 |
GSP | 32300820 |
BREMSI | SA1249 |
ASHUKI by Palidium | T350-13I |
JAPANPARTS | MQ-29950 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname