Keskmeprofiil | 32 |
---|---|
Läbimõõt [mm] | 225 |
Siseläbimõõt [mm] | 150 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 26.7 |
Hammaste arv | 20 |
TOYOTA | 3125005020 |
---|---|
TOYOTA | 3125005021 |
TOYOTA | 31250-17040 |
TOYOTA | 31250-20180 |
TOYOTA | 31250-20250 |
TOYOTA | 3125020251 |
TOYOTA | 3125020252 |
TOYOTA | 3125020253 |
TOYOTA | 3125032030 |
TOYOTA | 3125032031 |
TOYOTA | 3125032032 |
TOYOTA | 3125032040 |
TOYOTA | 3125032041 |
TOYOTA | 3125032042 |
TOYOTA | 31250-33010 |
TOYOTA | 31250-33011 |
TOYOTA | 3125062011 |
DAIHATSU | 3125062011 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J2202053 |
---|---|
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J2202014 |
Schaeffler LuK | 123 0112 10 |
Schaeffler LuK | 322 0228 60 |
Schaeffler LuK | 323 0205 60 |
Schaeffler LuK | 323 0370 10 |
Schaeffler LuK | 323 0370 60 |
SACHS | 1862 661 001 |
SACHS | 1878 077 542 |
AISIN | DT-100V |
NK | 114517 |
NK | 114557 |
NIPPARTS | J2202053 |
BLUE PRINT | ADT33129 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J2102001 |
MDR | MCC-1296 |
BLUE PRINT | ADT33156 |
VALEO | 803558 |
JAPANPARTS | DF-253 |
EXEDY | TYD129U |
ASHUKI | T078-45 |
MDR | MCD-1253 |
MDR | MCD-1290 |
DAIKIN | TYD118U |
Schaeffler LuK | 328 0350 60 |
STELLOX | 07-00072-SX |
ASHIKA | 80253 |
SACHS | 1862 907 001 |
SACHS | 1878 001 544 |
Schaeffler LuK | 123 0416 60 |
IAP QUALITY PARTS | 203-17081 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname