Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Siseläbimõõt [mm] | 17 |
AUDI | 1J0 411 314 AC |
---|---|
SEAT | 1J0 411 314 AC |
VW | 1J0 411 314 AC |
AUDI | 1J0 411 314B |
VW | 1J0 411 314 S |
AUDI | 1J0 411 314 S |
SKODA | 1J0 411 314 S |
EGT | 181399EGT |
---|---|
EGT | 181428EGT |
FIRST LINE | FSK6063 |
QUINTON HAZELL | EMB7122 |
FEBI BILSTEIN | 26344 |
SIDEM | 837807 |
MEYLE | 100 411 0048 |
FEBI BILSTEIN | 15380 |
MAPCO | 33927 |
FEBI BILSTEIN | 31348 |
OCAP | 1214142 |
SPIDAN | 411297 |
RUVILLE | 985723 |
LEMFÖRDER | 35934 01 |
MONROE | L29853 |
A.B.S. | 270449 |
OCAP | 1214133 |
SASIC | 2306134 |
ORIGINAL IMPERIUM | 37353 |
GSP | 517166 |
FIRST LINE | FSK6063K |
FIRST LINE | FSK7429K |
FORTUNE LINE | FZ9305 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4230794 |
OPTIMAL | F8-7927 |
SIDEM | 837815 |
OPTIMAL | F8-5215 |
SWAG | 32 92 6344 |
TRISCAN | 8500 29853 |
MOOG | VO-SB-6818 |
VAICO | V10-2138 |
TEDGUM | 00729831 |
MOOG | VO-SB-14870 |
VAICO | V10-1788 |
SWAG | 30 93 7139 |
FEBI BILSTEIN | 27250 |
FIRST LINE | FSK6320K |
FEBI BILSTEIN | 37139 |
MEYLE | 100 411 0048/S |
TOPRAN | 115 569 |
SWAG | 30 93 1348 |
DELPHI | TD790W |
VAICO | V10-1350 |
SWAG | 30 92 7250 |
AKRON-MALÒ | 178431 |
SKF | VKDS 351014 |
Schaeffler FAG | 819 0118 10 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname