Ühendustehnika | M4 / 0,8-1,5 Nm |
---|---|
Pikkus (mm) | 108 |
Keermemõõt | M10 x 1 |
Võtme suurus | 10 mm |
Väändejõud [Nm] | 17 |
Voolutugevus (A) | 5 |
Hõõgküünlateostus | Hõõgküünal, metall |
Pinge [V] | 11 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 27 |
PEUGEOT | 596066 |
---|---|
CITROEN | 5960 66 |
CITROEN | 5960 67 |
PEUGEOT | 596067 |
PEUGEOT | 5960F5 |
CITROEN | 5960 F5 |
CITROEN | 5962.3C |
PEUGEOT | 5962.3C |
CITROEN | 5962.3E |
PEUGEOT | 5962.3E |
CITROEN | 5962.7F |
PEUGEOT | 5962.7F |
CITROEN | 5962.7G |
PEUGEOT | 5962.7G |
CITROEN | 96 236 383 |
PEUGEOT | 96 236 383 |
CITROEN | 96 389 858 |
PEUGEOT | 96 389 858 |
FIAT | 9638985980 |
ABARTH | 96 38 98 59 80 |
ALFA ROMEO | 96 38 98 59 80 |
MASERATI | 9638985980 |
LANCIA | 96389 85980 |
FIAT | 9651029780 |
LANCIA | 96 51 02 97 80 |
ALFA ROMEO | 9651029780 |
MASERATI | 9651029780 |
ABARTH | 9651029780 |
FERRARI | 9638985980 |
FERRARI | 9651029780 |
PEUGEOT | 5960 F4 |
CITROEN | 5960 F4 |
ISKRA | 11.721.732 |
---|---|
ISKRA | 11.721.992 |
NGK | 1441 |
FEBI BILSTEIN | 15957 |
BorgWarner (BERU) | 0100226344 |
BOSCH | GLP 013 |
DENSO | DG-116 |
BOSCH | 0 250 202 032 |
CHAMPION | CH170/002 |
FAE | 74167 |
FEBI BILSTEIN | 26222 |
EYQUEM | 0911101134 |
SWAG | 70 91 5957 |
MEYLE | 714 020 0003 |
BLUE PRINT | ADG01819 |
VEMO | V99-14-0020 |
KAGER | 65-2066 |
CHAMPION | CH170 |
NGK | Y 504 R |
MEYLE | 0250202032M |
JAPANPARTS | CE-801 |
JAPANPARTS | CE-019 |
HIDRIA | H1 732 |
Motorcraft | EZD 41 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 344 |
BorgWarner (BERU) | GN027 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname