Läbimõõt [mm] | 59 |
---|---|
Laius (mm) | 22 |
Pingutusrulli kasutus | mehhaaniliselt |
PEUGEOT | 0829.19 |
---|---|
CITROEN | 082919 |
CITROEN | 0829-29 |
PEUGEOT | 0829-29 |
CITROEN | 0829.54 |
PEUGEOT | 0829.54 |
CITROEN | 97 535 002 |
AUTOMEGA | 1300835 |
---|---|
AUTOMEGA | 1600139 |
EGT | 291670EGT |
DAYCO | ATB2027 |
RUVILLE | 56600 |
RUVILLE | 56620 |
QUINTON HAZELL | QTT100 |
FEBI BILSTEIN | 04880 |
FEBI BILSTEIN | 06981 |
HK | S507 |
GATES | T41129 |
FEBI BILSTEIN | 4880 |
SWAG | 2.00.286 |
QUINTON HAZELL | QTT538 |
SPIDAN | 67600 |
HUTCHINSON | HTG 31 |
SWAG | 99 03 0009 |
BREDA LORETT | CR 1692 |
Schaeffler LuK | F-121287.1 |
LEMFÖRDER | 521 000 092 |
SNR | GT359.04 |
Schaeffler INA | 531 0030 10 |
Schaeffler INA | 531 0045 10 |
OPTIMAL | 0-N890 |
TRISCAN | 8646 10102 |
Schaeffler INA | F1212875 |
OPTIMAL | 0-N811 |
MAPCO | 23458 |
AIRTEX | TP-0005 |
Schaeffler INA | F120627 |
PEX | 20.3053 |
Schaeffler INA | F-120959,1 |
JP GROUP | 4112200109 |
SKF | VKM 13100 |
JP GROUP | 4112200809 |
SPIDAN | 67601 |
Schaeffler LuK | 531 0030 00 |
Schaeffler LuK | F-121287.05 |
Schaeffler LuK | 531 0030 10 |
Schaeffler LuK | F-121287.5 |
LEMFÖRDER | 15343 02 |
LEMFÖRDER | 15343 |
GMB | GT80260 |
CONTINENTAL CTAM | V56600 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname