Asukoht | Tagasild |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 117 |
Veljeaukude hulk | 4 |
SEAT | 021 149 002A |
---|---|
SEAT | 3981594 |
LANCIA | 4399856 |
FIAT | 4 399 856 |
ALFA ROMEO | 4399856 |
ALFA ROMEO | 5948422 |
LANCIA | 5948422 |
FIAT | 5 948 422 |
ALFA ROMEO | 7599461 |
LANCIA | 7599461 |
FIAT | 7 599 461 |
ALFA ROMEO | 7603485 |
FIAT | 7 603 485 |
LANCIA | 760 3485 |
SEAT | HB149002.01 |
SEAT | RF149002.01 |
HK | 90/24 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 12370 |
SPIDAN | 26511 |
RUVILLE | 5810 |
SKF | VKBA 625 |
KACO | 2126.2 |
WERTHENBACH | 458 |
WERTHENBACH | 463 |
AUGROS | 5184814/1 |
DELPHI | BK250 |
CORTECO | 19017409 |
A.B.S. | 200025 |
IRB | K-32/13 |
IRB | K-36/38 |
Automotive Bearings | ABK230 |
RUVILLE | 5817 |
WERTHENBACH | 465 |
SNR | R158.26 |
Motorcraft | EUB 1009 |
UNIPART | GHK 1092 |
DELPHI | BK1014 |
MOTAQUIP | VBK541 |
MOTAQUIP | VBK 554 |
OPTIMAL | 802324 |
SPIDAN | 0.026511 |
BRT Bearings | BRT616 |
DELPHI | WBK250 |
BRT Bearings | BRT1128 |
NK | 762305 |
NK | 762311 |
VEMA | 682 |
OPTIMAL | 802318 |
Schaeffler FAG | 713 6902 40 |
HK | 90/62 |
QUINTON HAZELL | QWB244 |
QUINTON HAZELL | QWB421 |
PM | 810572 |
MEYLE | 100 752 0000 |
MEYLE | 214 760 3485 |
TRISCAN | 8530 10209 |
BILSTEIN | 12-244850 |
SNR | R158.10 |
CX | CX229 |
SUPRA BEARINGS | MTK 154 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname