Asukoht | Esisild |
---|---|
Laius (mm) | 36 |
Siseläbimõõt [mm] | 42 |
Välisläbimõõt [mm] | 82 |
PEUGEOT | 335016 |
---|---|
CITROEN | 3307.56 |
PEUGEOT | 3307.56 |
CITROEN | 3326.35 |
PEUGEOT | 3326.35 |
CITROEN | 3350.16 |
CITROEN | 95496252 |
CITROEN | 95590022 |
PEUGEOT | 95590022 |
CITROEN | 95 619 160 |
PEUGEOT | 95 619 160 |
CITROEN | 96129301 |
PEUGEOT | 96129301 |
CX | CX553 |
---|---|
SPIDAN | 0.026593 |
HK | 40/18 |
KACO | 1069.1 |
WERTHENBACH | 2011 |
WERTHENBACH | 2014 |
WERTHENBACH | 2015 |
WERTHENBACH | 3084 |
A.B.S. | 200013 |
IRB | K-07/14 |
IRB | K-26/15 |
GSP | GK0915 |
Automotive Bearings | ABK360 |
DELPHI | WBK491 |
FEBI BILSTEIN | 5543 |
KACO | 4306.1 |
PM | 810291 |
JP GROUP | 4141300819 |
AUGROS | 51846095 |
SKF | VKBA 915 |
TRISCAN | 8530 10001 |
MEYLE | 11-14 033 5016 |
FEBEST | DAC42820036-KIT |
QUINTON HAZELL | QWB781 |
QUINTON HAZELL | QWB835 |
SNR | R166.13 |
FEBI BILSTEIN | 05543 |
SPIDAN | 26593 |
RUVILLE | 6613 |
RUVILLE | 6613D |
QUINTON HAZELL | BK10781 |
QUINTON HAZELL | BK10835 |
DELPHI | BK491 |
CORTECO | 19017466 |
NK | 759912 |
MOTORCRAFT | EUB 1185 |
UNIPART | GHK 1364 |
UNIPART | GHK 1377 |
FAG | 713 6401 80 |
FAG | 713 8023 10 |
OPTIMAL | 600308 |
sbs | 1401759912 |
sbs | 759912 |
BRT Bearings | BRT902 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0005 |
SUPRA BEARINGS | MTK 171 |
EGT | 554010EGTk |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname